نیوز سیتی!
17 مرداد 1402 - 00:59

موکب شهدای مدافع حرم در مرز آماده پذیرایی از زائران اربعین می شود

یاسوج_ مدیرکل اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد گفت: موکب شهدای مدافع حرم استان در مرز شلمچه آماده پذیرایی از زائران اربعین می شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام عباس نصیر الاسلامی در بازدید از موکب شهدای مدافع حرم اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد در مرز شلمچه افزود: در موکب شهدای مدافع حرم اوقاف و امور خیریه که با مشارکت اوقاف و امور خیریه استان بوشهر برپا شده، خدمات مختلف از جمله پذیرایی، اسکان و مباحث فرهنگی و اجتماعی ارائه می‌شود.

وی از آماده‌سازی موکب شهدای مدافع حرم در مرز شلمچه خبر داد و گفت: موکب شهدای مدافع حرم اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد در طول زمان مراسم اربعین حسینی آماده پذیرایی از زائران است.

نصیر الاسلامی ابراز داشت: موکب شهدای مدافع حرم دارای دو ساختمان بزرگ و مجزا جهت اسکان زائرین بوده و امکانات بهداشتی مثل سرویس‌های بهداشتی و حمام برای استفاده زائرین فراهم شد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان گفت: اربعین حسینی کهکشانی بوده که خداوند متعال در آسمان تشیع قرار داده و ما می‌توانیم با این کهکشان راه سعادت مندی را بهتر پیدا کنیم.

وی با اشاره به اینکه اربعین، نگاهی مجدد به عاشورا و مروری دوباره بر مضامین بلند خطبه‌های آتشین عقیله بنی هاشم زینب کبری و اسیر آزادی بخش حضرت امام سجاد (ع) است، گفت: چهل روز از اشک‌های کربلا می‌گذرد، قطراتی که حاوی پیام فتح و دلاور مردی هستند.

نصیر الاسلامی در پایان گفت: ویژه برنامه‌های اربعین حسینی بصورت ویژه در قالب سوگواره بصیرت عاشورایی در بقاع متبرکه شاخص استان برگزار و موکب شهدای مدافع حرم اوقاف و امور خیریه در مرز شلمچه برای خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی در حال آماده سازی است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1431373

مهمترین اخبار ایران و جهان: