نیوز سیتی!
24 آذر 1401 - 10:52

تحویل ۲۹ دستگاه تراکتور به مددجویان کمیته امداد خراسان‌ شمالی

بجنورد- مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی گفت: ۲۹ دستگاه تراکتور با هدف توانمندسازی و خوداشتغالی از ابتدای امسال تاکنون به مددجویان این نهاد حمایتی تحویل شد. 

مجید الهی راد در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اجرای طرح مکانیزاسیون کشاورزی در خراسان شمالی، اظهار داشت: سهم خراسان شمالی از این طرح برای سال ۱۴۰۱ تعداد ۱۰۹ عدد است.

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی ادامه داد: تاکنون در قالب اجرای این طرح ۲۹ دستگاه تراکتور تحویل مددجویان شد و ۸۰ دستگاه دیگر نیز در حال انجام مراحل خرید، معرفی به بانک و تهیه پیش فاکتور است و به زودی تحویل داده می‌شود.

وی با بیان اینکه این طرح در قالب تفاهم نامه سه جانبه کمیته امداد، شرکت تراکتور سازی ایران و بانک‌های عامل اجرا می‌شود، گفت: سقف تسهیلات برای هر دستگاه تراکتور ۳۰۰ میلیون تومان است و فرد باید تحت پوشش کمیته امداد بوده و گواهینامه تراکتور داشته باشد و تا هشت سال دستگاه مذکور غیر قابل فروش است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان شمالی افزود: طرح مکانیزاسیون کشاورزی در قالب خرید تراکتور با هدف ایجاد اشتغال پایدار و مولد برای مددجویان کمیته امداد و همچنین کمک به توسعه بخش کشاورزی خراسان شمالی در حال انجام است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 912273

مهمترین اخبار ایران و جهان: