نیوز سیتی!
21 شهریور 1402 - 16:39

مدرسه سنگر دفاع در برابر جنون تکنولوژی است

سمنان- مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان با بیان اینکه مدرسه سنگر دفاع در برابر جنون تکنولوژی است، گفت: سنگر مهم دفاعی مدرسه بهترین مکان برای تبیین و آگاهی بخشی محسوب می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش استان سمنان، سید جمال وزیری ضمن بیان اینکه شعار سال تحصیلی جدید را مهر مهدوی، معلم تمدن‌ساز و مدرسه صالح عنوان کرد و گفت: اگر قرار باشد تمدن‌سازی صورت گیرد، نمی‌توان بدون مطالعه پیشینه و تمدن خود، معلم تمدن‌ساز و مدرسه سالم داشت.

وی با اشاره به اینکه یکی از وظایف مهم آموزش و پرورش تربیت نسلی بانشاط، مسئولیت پذیر، ارزشی، متعهد و انقلابی است، گفت: برای تحقق این امر باید با جذب معلمین متعهد و وظیفه شناس آموزش و پرورش را با نیازهای روز جامعه منطبق کنیم و شهید مطهری را سرلوحه قرار دهیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان با بیان این مطلب که در آموزش و پرورش باید دارایی‌هایمان را به سرمایه تبدیل کنیم، عنوان کرد: فعالیت معلمان یک کار فرهنگی و زیرساختی و همزمان یک مجاهدت خاموش برای تربیت نسل آینده است؛ بنابراین روحیه معلمین در این امر تأثیرگذار و مهم است.

وزیری با اشاره به اینکه معلم باید عرضه کنندگی دانش را تبدیل به یک فرصت کند، افزود: دانش آموزان آگاهی مناسبی نسبت به اطراف دارند، اما باید افکار آنها را به سمت اهداف جمهوری اسلامی ایران هدایت کرد.

وی با بیان اینکه مدرسه سنگر دفاع در برابر جنون تکنولوژی است، افزود: سنگر مهم دفاعی مدرسه بهترین مکان برای تبیین و آگاهی بخشی است و معلمان می‌توانند در همین راستا برای هوشیار شدن هرچه بیشتر دانش آموزان گام مؤثری بردارند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1496673

مهمترین اخبار ایران و جهان: