نیوز سیتی!
11 شهریور 1402 - 18:39

امیر دریادار ایرانی: نیروی دریایی ارتش با اتکاء به جوانان امنیت آبی کشور را تامین کرده است

فرمانده نیروی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایرانی گفت: امروزه نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران در مسیر شهدا و با اتکا به جوانان، توانسته امنیت آبی این کشور را تامین و فراهم کند.

به گزارش خبرگزاری فارس از خرمشهر، عصر امروز آئین بزرگداشت شهیدان بایندر و نقدی با حضور امیر دریادار شهرام ایرانی فرمانده نیروی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران در پایگاه نیروی دریایی خرمشهر برگزار شد. 

فرمانده نیروی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران در این مراسم، اظهار کرد: شهیدان بایندر و نقدی مانند دیگر شهیدان والا مقام، از رشادت گسترده برخوردار بودند و این رشادت و شجاعت حاصل حس میهن‌پرستی و اعتقادات معنوی بود. 

وی عنوان کرد: امروزه نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران در مسیر شهدا و با اتکا به جوانان، توانسته امنیت آبی این کشور را تامین و فراهم کند. 

دریادار ایرانی گفت: نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران به ملت و کشور نشان داده که هر مأموریتی را مقتدرانه، سر بلند و عزتمندانه به پایان می‌رساند.

به گزارش فارس، شهید بایندر فرمانده قهرمان نیروی دریایی ارتش سوم شهریورماه سال ۱۳۲۰ در درگیری با متجاوزان انگلیسی در خرمشهر به شهادت رسید.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1481929

مهمترین اخبار ایران و جهان: