نیوز سیتی!
20 شهریور 1402 - 14:09

۶ میلیون تن انواع کالا توسط ناوگان باری آذربایجان غربی جابجا شد

ارومیه - مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی گفت: در پنج ماهه گذشته سال جاری ۶ میلیون تن انواع کالا توسط ناوگان حمل و نقل باری استان در قالب بیش از ۴۱۵ هزار سفر جابجا شده است.

پیمان آرامون در گفتگو با خبرنگار مهر از افزایش ۲۰ درصدی تناژ کالای حمل شده توسط ناوگان باری آذربایجان غربی در پنج ماه گذشته از سال جاری خبر داد و افزود: در پنج ماهه گذشته از سال جاری نزدیک به ۶ میلیون تن انواع کالا توسط ناوگان حمل و نقل باری استان در قالب بیش از ۴۱۵ هزار سفر جابجا شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی اضافه کرد: در این مدت همچنین شاهد جابجایی افزون بر ۲ میلیون تن سیمان با انجام نزدیک به ۱۱۵ هزار سفر در استان بوده ایم.

آرامون ادامه داد: تعداد کل رانندگان فعال بخش حمل و نقل باری در استان تا پایان خرداد، ۳۰ هزار و ۴۸۴ نفر بوده است که ۶۰۱ نفر از این تعداد در مرداد ماه سال جاری به جمع خانواده بزرگ رانندگان حمل و نقل باری افزوده شدند.

وی گفت: تعداد ناوگان باری فعال نیز در پایان سال ۳۴ هزار و ۵۷۷ دستگاه بوده و عمر متوسط این ناوگان به مشابه ماه گذشته ۱۶.۵۹ سال برآورد شده است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1494573

مهمترین اخبار ایران و جهان: