نیوز سیتی!
12 شهریور 1402 - 14:52

ائمه جمعه در خط مقدم جهاد تبیین هستند

ساری- مسئول شورای سیاستگذاری ائمه جمعه مازندران با بیان اینکه ائمه جمعه در خط مقدم جهاد تبیین هستند، گفت: ائمه جمعه امین رهبر معظم انقلاب هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمد انتظاری در نشست با مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران با اشاره به در پیش بودن بزرگداشت هفته دفاع مقدس و اهمیت ترویج سیره و مجاهدت شهدا و رزمندگان اسلام در میدان‌های سخت، اظهار داشت: امروز نیز باید در جنگ ترکیبی در با بصیرت افزایی و هوشیاری در میدان باشیم.

وی افزود: هر چه مجاهدت، پشتکار، همدلی و وحدت ما بیشتر باشد قطعاً در پاسداشت حفظ و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و مقاومت موفق‌تر خواهیم بود.

حجت الاسلام انتظاری با بیان اینکه ائمه جمعه در خط مقدم جهاد تبیین هستند، اضافه کرد: ائمه جمعه امین رهبر معظم انقلاب هستند.

وی تصریح کرد: امروز برای تکمیل زیرساخت‌های فرهنگی قرارگاه‌های فرهنگی به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت نیازمندیم که با بکارگیری از ظرفیت‌های ادارات، نهادها و دستگاه‌های استانی و مدیریت جهادی انقلابی مورد تأکید رهبر معظم انقلاب اسلامی بخصوص جوانان مؤمن و انقلابی محقق خواهد شد.

این مسئول تصریح شود: هشت سال دفاع مقدس سرمایه‌ای واقعاً بی‌بدیل است و عزت و اقتدار نظام در این موضوع مهم است و تمام تلاش و مجاهدت باید برای رسیدن به تمدن اسلامی مورد تأکید امامین انقلاب صرف شود.

مسئول شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان مازندران ریشه مشکلات را فاصله گرفتن با آثار و ظرفیت‌های دفاع مقدس بیان کرد و بر لزوم تبیین ارزش‌های دفاع مقدس در مدارس و دانشگاه‌ها تأکید کرد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1483173

مهمترین اخبار ایران و جهان: