نیوز سیتی!
21 خرداد 1402 - 15:14

تحول گرایی در گیلان با مشارکت جوانان محقق می‌شود

رشت- استاندار گیلان با بیان اینکه پیشرفت ایران با جوانان سرعت می‌گیرد، گفت: تحول گرایی در گیلان با مشارکت جوانان محقق می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، اسدالله عباسی ظهر یکشنبه در جلسه ستاد ساماندهی جوانان گیلان، اظهار کرد: آینده از آن جوانان است و باید نسبت به حمایت از این نسل و مدیران آینده این سرزمین برنامه داشته باشیم.

وی با اشاره به نقش جوانان در تحقق گام دوم انقلاب و تمدن نوین اسلامی افزود: جوانان طلایه داران تمدن نوین اسلامی هستند و باید مورد توجه قرار گیرند.

استاندار گیلان با بیان دولت سیزدهم نگاه ویژه ای به امور جوانان دارد، گفت: بکارگیری از ظرفیت‌های جوانان در بخش‌های مدیریتی در اولویت دولت سیزدهم قرار دارد.

عباسی با بیان اینکه افزایش راندمان کاری ادارات با بهره گیری از ظرفیت جوانان تحقق می‌پذیرد، اضافه کرد: بهره مندی از قابلیت‌های جوانان در عرصه‌های مختلف عملکرد مدیران را ارتقا می بخشد.

وی با بیان اینکه پیشرفت ایران با جوانان سرعت می‌گیرد، افزود: تحول گرایی در گیلان با مشارکت جوانان محقق می‌شود.

استاندار گیلان با تاکید بر لزوم توجه به استفاده از مدیران و مشاوران جوان در دستگاه‌های اجرایی، بیان کرد: در کشور ما جوانان عزیز دارای بار علمی ارزنده و ایده‌های بسیار خوبی هستند و اگر در بدنه دستگاه‌های اجرایی از آنها به درستی استفاده شود بسیاری از مشکلات کشور و گیلان حل می‌شود.

عباسی با بیان اینکه الویت اصلی طرح نهضت ملی مسکن با جوانان است، گفت: در راستای تأمین مسکن و اشتغال جوانان متأهل دارای اولویت هستند و باید سازوکاری تسهیل بخش با مشارکت بانک‌ها در این خصوص تعریف شود.

وی با بیان اینکه دولت سیزدهم برنامه‌های ویژه‌ای در خصوص رفع مشکل مسکن و بیکاری جوانان در کشور دارد، افزود: اشتغال و مسکن ۲ عامل اصلی در ایجاد کانون گرم خانواده است و دولت برای فراهم سازی این مسائل هدف گذاری کرده است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1277529

مهمترین اخبار ایران و جهان: