نیوز سیتی!
18 اردیبهشت 1402 - 20:40

افزایش ۵.۵ درصدی تردد ورودی و خروجی به استان کرمانشاه

کرمانشاه- معاون فنی و راه‌های روستایی راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه از افزایش ۵.۵ درصدی تردد ورودی و خروجی به استان کرمانشاه خبر داد.

رحمت جلیلیان در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در فروردین ماه سال‌جاری ۲ میلیون و ۶۶۹ هزار تردد ورودی و خروجی به استان کرمانشاه ثبت شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۵.۵ درصد افزایش داشته است.

وی افزود: در محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه ۵۳ دستگاه دوربین ثبت تخلف هوشمند رانندگان و ۳۳ دستگاه دوربین نظارتی وجود دارد که به صورت شبانه‌روزی توسط مرکز مدیریت راه‌ها مورد پایش قرار می‌گیرد.

معاون فنی و راه‌های روستایی راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه با اشاره به تردد خروجی به استان کرمانشاه، تصریح کرد: یک میلیون و ۳۵۸ هزار تردد وسایل نقلیه ثبت شده و تردد ورودی به استان نیز یک میلیون و ۳۴۰ هزار دستگاه خودرو است.

جلیلیان بیان کرد: تردد ورودی به استان در فروردین ماه سال‌جاری هفت درصد و تردد خروجی چهار درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش داشته است.

وی درباره پرتردد ترین محور استان کرمانشاه، گفت: محور کرمانشاه به بیستون با تردد ۸۹۴ هزار خودرو و محور سومار به گیلانغرب با ۳۱ هزار تردد بیشترین و کمترین تردد را به خود اختصاص داده‌اند.

جلیلیان درباره تردد وسایل نقلیه سبک، گفت: در طی ۱ ماهه سال ۱۴۰۲ در محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه ۱۶ میلیون خودرو سبک تردد کرده‌اند که نسبت به سال گذشته ۱۱ درصد کاهش تردد داشته و وسایل نقلیه سنگین ۲ میلیون تردد داشته که نسبت به سال قبل ۱۶ درصد افزایش یافته است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1198529

مهمترین اخبار ایران و جهان: