نیوز سیتی!
18 اردیبهشت 1402 - 16:50

۲۶۰۰ نفر در پویش جامه مهربانی استان بوشهر شرکت کردند

بوشهر- مدیر کانون‌های خدمت رضوی استان بوشهر از بهره‌مندی ۲ هزار و ۶۴۸ نفر در این استان در پویش جامه مهربانی خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، مهران خوردبین‌مقدم بعدازظهر دوشنبه در نشست با اصحاب رسانه اظهار داشت: هم‌زمان با ماه مبارک رمضان سه پویش جامه مهربانی، تکمیل و مرمت مسکن محرومان و کمک‌های مؤمنانه در استان بوشهر اجرا شد.

وی بابیان اینکه خیرین در این سه پویش ۱۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان کمک کرده‌اند افزود: باهمت خادم‌یاران، یاوران و خیران کانون‌های خدمت رضوی در استان بوشهر ۱۱۷ میلیون تومان نقدی و ۲۴۱ میلیون تومان کمک غیر نقدی برای اجرای پویش جامه مهربانی جمع‌آوری شد.

خوردبین‌مقدم افزود: در پویش جامه مهربانی هزار و ۴۷۸ دست البسه و هزار و ۱۷۱ جفت کفش تهیه و همچنین مبلغ ۳۳ میلیون تومان کالا نیز از مشهد مقدس خریداری و برای توزیع میان جامعه هدف در اختیار کانون‌های محله‌ای قرار گرفت.

مدیر کانون‌های خدمت رضوی استان بوشهر بابیان اینکه کمک‌های جمع‌آوری‌شده در پویش جامه مهربانی در مدت یک هفته به دست نیازمندان این استان رسید افزود: برخی از هم‌وطنان به دلیل مشکلات اقتصادی توان خرید لباس نو برای آغاز سال جدید را نداشتند پویش جامه مهربانی از طریق هماهنگی شبکه خادم یاران آستان قدس رضوی در کانون‌های استانی و شهرستانی با مشارکت یاوران و خیران برای تأمین پوشاک و البسه کودکان خانواده‌های کم برخورد اجرا شد.

خوردبین‌مقدم بابیان اینکه ۲۰ منزل مسکونی در قالب پویش تکمیل و مرمت مسکن محرومان در شهرستان‌های بوشهر، دشتستان، دشتی و گناوه مرمت و بازسازی شد اضافه کرد: در قالب اجرای پویش کمک‌های مؤمنانه در ماه مبارک رمضان چهار هزار و ۶۷۵ بسته معیشتی به ارزش سه میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان نیز در میان نیازمندان توزیع شد.

وی بیان کرد: هم‌زمان با ماه مبارک رمضان ۱۱ هزار و ۷۸۵ پرس غذا به ارزش یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان، ۷۰ هزار قرص نان، ۳۰۰ کیلوگرم ماهی، ۳۵۹ کیلوگرم مرغ و ۳۶۰ کیلوگرم گوشت در میان نیازمندان نقاط مختلف استان بوشهر توزیع شد.

مدیر کانون‌های خدمت رضوی استان بوشهر خاطرنشان کرد: آزادی ۱۱ زندانی جرایم غیر عمد با پرداخت ۲۹۹ میلیون تومان از دیگر اقدامات کانون‌های خدمت رضوی استان بوشهر بوده است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1197973

مهمترین اخبار ایران و جهان: