نیوز سیتی!
12 دی 1401 - 15:38

۱۵ پروژه عمرانی و فرهنگی در اردبیل به بهره‌برداری می‌رسد

اردبیل- شهردار اردبیل گفت: ۱۵ پروژه عمرانی و فرهنگی در دهه مبارک فجر با حضور مسئولان شهری و استانی افتتاح و به بهره‌برداری خواهد رسید.

به گزارش خبرنگار مهر، محمود صفری پیش از ظهر دوشنبه در جلسه تشریح برنامه‌ها و پروژه‌های قابل افتتاح شهرداری اردبیل در دهه مبارک فجر اظهار کرد: ۱۵ پروژه عمرانی و فرهنگی در دهه مبارک فجر با حضور مسئولان شهری و استانی افتتاح و به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی افزود: افتتاح کامل و نهایی پل قدس، پارک ۶ هکتاری میراشرف، مرکز کنترل ترافیک شهرداری، کلنگ زنی پل بسیج و لندفیل پسماند در محل دفن دائم و مرکز جامع سلامت از برنامه‌های به اتمام رسیده و قابل افتتاح در دهه مبارک فجر است.

شهردار اردبیل با بیان اینکه سال گذشته ۳۶ دستگاه ماشین آلات سنگین و نیمه سنگین در شهرداری اردبیل در فعالیت بود، گفت: امسال با خرید ۲۵ دستگاه ماشین آلات دیگر به ۶۱ دستگاه ماشین آلات سنگین و نیمه سنگین افزایش یافت و همچنین ۱۷ دستگاه ماشین آلات سنگین و نیمه سنگین شهرداری اردبیل نیز در روزهای آینده رونمایی خواهد شد.

صفری ادامه داد: افتتاح پارکینگ درخشان در حوزه منطقه یک، افتتاح پارک شهرک کوثر و کلنگ زنی پارک ۳ هکتاری شهرک بعثت در حوزه منطقه دو، افتتاح پارک گل نرگس با ۵ هزار متر مساحت، تکمیل و بهسازی و نصب چمن مصنوعی پارک شهرک اداری در حوزه منطقه سه از دیگر برنامه‌های قابل افتتاح در دهه فجر هستند.

وی خاطر نشان کرد: از دیگر پروژه‌ها نیز می‌توان به بهسازی پارک فجر و رودخانه نوران و سیستم روشنایی پل ارجستان و گلمغان در حوزه منطقه چهار و تندیس و پارک شهید سلیمانی در حوزه منطقه پنج اشاره کرد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 950229

مهمترین اخبار ایران و جهان: