نیوز سیتی!
09 آذر 1402 - 21:58

رسانه ها در توسعه و پویایی صنعت گردشگری نقش آفرین باشند

قائم مقام وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گفت: رسانه ها باید بیش از پیش در توسعه و پویایی صنعت گردشگری نقش آفرین باشند.

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، علی دارابی در نشست با اصحاب رسانه استان قزوین که ظهر امروز در تالار شهر قزوین برگزار شد، اظهار کرد: رابطه معناداری میان رسانه های آزاد و پرسشگر و حکمرانی مطلوب وجود دارد و هر چقد بخواهیم حکمرانی مطلوب داشته باشیم باید نسبت به آزادی عمل و میزان پرسشگری رسانه ها اهتمام ویژه ای داشته باشیم.

وی تکثر رسانه ای و آزادی عمل را از دستاورد های ارزشمند انقلاب اسلامی دانست و گفت: در مقایسه با زمان قبل از انقلاب، آزادی رسانه معنا و مفهوم جدیدتری به خود گرفته است.

قائم مقام وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری تصریح کرد: هرچقدر دست اندرکاران حوزه رسانه باسوادتر باشند به ثروت ‌کشور افزوده می شود.

این مقام مسوول عنوان کرد: رسانه ها همانند رزمندگان دوران جنگ فعالیت می کنند و در خط مقدم جنگ رسانه ای قرار دارند.

دارابی با تاکید بر نقش رسانه ها در پویایی صنعت گردشگری، خاطرنشان کرد: دومین جشنواره ملی چند رسانه ای میراث فرهنگی فرصتی برای تولید ادبیات و رقابت سالم است و باید در این حوزه تلاش بیشتری صورت بگیرد.

وی در پایان اذعان کرد: به دنبال این هستیم به صورت سالانه از رسانه هایی که در عرصه میراث فرهنگی فعالیت می کنند تجلیل به عمل آید.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1589873

مهمترین اخبار ایران و جهان: