نیوز سیتی!
19 مهر 1402 - 14:18

3 دلیل ترمیم‌ناپذیری شکست اسرائیل در طوفان الاقصی

رئیس مجلس شورای تاکید کرد که طوفان الاقصی نقطه عطف تاریخ فلسطین شد و مهم ترین نکته که حضرت آقا نیز فرمودند ترمیم ناپذیر بودن شکست رژیم صهیونسیتی در این عملیات است.

گروه سیاسی خبرگزاری فارس: نیروهای مقاومت فلسطین شنبه هفته جاری و در پاسخ به جنایات صهیونیست‌ها توانستند در عملیات مقتدرانه طوفان الاقصی ضربات جبران ناپذیری را به رژیم صهیونسیتی وارد کنند.

برهمین اساس رهبر معظم انقلاب صبح دیروز در مراسم مشترک دانش‌آموختگی دانشجویان دانشگاه‌های افسری نیروهای مسلح، به عملیات اشاره کردند و فرمودند شکست رژیم صهیونیستی در این عملیات «غیرقابل ترمیم» است. ایشان همچنین تاکید کردند: عامل ایجاد این طوفان ویرانگر، ظلم و جنایت و درنده‌خویی مداوم رژیم غاصب جعلی در حق ملت فلسطین بوده است و این رژیم نمی‌تواند با دروغگویی و مظلوم‌نمایی، چهره هیولایی و دیوسیرت خود را در حمله به غزه و قتل عام مردم آن پنهان کند و با یاوه‌گویی، شجاعت جوانان فلسطینی و طراحی هوشمندانه آنان را برعهده غیرفلسطینی‌ها بگذارد.

بیانات رهبر معظم انقلاب در این دیدار مورد توجه بسیاری از رسانه‌های دنیا قرار گرفت و کارشناسان مسایل امنیتی و بین الملل به بررسی دلایل غیرقابل ترمیم بودن شکست رژیم صهیونسیتی پرداختند.

طوفان الاقصی نقطه عطف تاریخ فلسطین

محمد قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی نیز امروز در صحن علنی مجلس در این باره تاکید کرد: طوفان الاقصی نقطه عطف تاریخ فلسطین شد و مهم ترین نکته که حضرت آقا نیز فرمودند ترمیم ناپذیر بودن شکست رژیم صهیونسیتی در این عملیات است.

 از نظر قالیباف یکی از دلایل این ترمیم ناپذیر بودن در سیاست خارجه رژیم صهیونستی است که با طرح آبراهام به دنبال ارتباط با جهان عرب بود اما امروز همه ملت های عرب و اسلامی ضد ارتباط با رژیم صهیونستی هستند.

قالیباف دومین دلیل این مسئله را اینگونه بیان کرد: در حوزه مسائل اجتمای سرزمین اشغالی که باعث شد اعتماد پوشالی در خصوص امنیت از بین رفته و این توهم امنیتی تبدیل به ترس پایدار در سرزمین پایدار شود که بلای جان‌این رژیم است.

به اعتقاد رئیس مجلس دلیل سوم این است که این عملیات نشان دهنده روحیه بزرگی و مقاومت و پیروزی در فلسطینیان بود و نشان داد رژیم صهیونستی تا روزی که محو شود هیچ‌وقت روی آرامش را نخواهد دید.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1535073

مهمترین اخبار ایران و جهان: