نیوز سیتی!
03 آذر 1402 - 14:54

سردار قریشی: قمی‌ها در همه عرصه‌های مورد نیاز کشور نقش آفرین بوده‌اند

جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: مردم قم به ویژه جوانان سلحشور این افتخار را دارند که علاوه بر نقش برجسته در دفاع از انقلاب، نقش ویژه‌ای برابر انواع تهدیدات دشمن داشته‌ و با آنها مقابله کرده‌اند و در همه عرصه‌های مورد نیاز کشور تأثیرگذار بوده‌اند.

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، سردار سیدقاسم قریشی جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور ظهر امروز در همایش اقتدار بسیجیان که با حضور 313 گروه از حلقه‌های صالحین خواهر و برادر در حرم مطهر حضرت معصومه(س) برگزار شد، اظهار کرد: مردم قم به ویژه جوانان سلحشور این افتخار را دارند که علاوه بر نقش برجسته در دفاع از انقلاب، نقش ویژه‌ای برابر انواع تهدیدات دشمن داشته‌ و با آن‌ها مقابله کرده‌اند.

وی افزود: مردم قم در دفاع مقدس با حضور در لشکر دلاور و همیشه پیروز امام علی بن ابی‌طالب (ع)، در کردستان در مقابل با عناصر تکفیری، در دفاع از حرم برابر داعش و حضور در همه عرصه‌های مورد نیاز کشور و انقلاب حضور فعال و موثری داشتند.

قریشی تصریح کرد: شجره طیبه بسیج از چنان عظمتی برخوردار است که مقام معظم رهبری در این باره می‌فرمایند؛ بسیج الهام الهی بر قلب حضرت امام خمینی (ره) بود، امام راحل معقتد بودند اگر روحیه بسیج در مردم کشوری حاکم شود چشم همه دشمنان کور شده و آن ملت از همه تهدیدها و آسیب‌ها در امان می‌ماند.

این خبر درحال تکمیل است.

پایان پیام/78030

منبع: فارس
شناسه خبر: 1583029

مهمترین اخبار ایران و جهان: