نیوز سیتی!
18 آبان 1402 - 22:08

استاندار کرمانشاه: پیگیر خواسته‌های به‌حق مردم هستیم

استاندار کرمانشاه گفت: پیگیر خواسته‌های به‌حق مردم هستیم و در خصوص مرز کولبری از طرف ایران مشکلی نداشته و با طرف مقابل هم در حال مذاکره برای رفع مشکلات هستیم و امیدواریم به‌زودی حل شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، محمد طیب صحرایی استاندار در جریان سفر شهرستانی به شهرستان ثلاث باباجانی، در جلسه امروز با معتمدین شهرستان، تعدادی از معتمدین شهرستان به نمایندگی مطالبات را مطرح کردند.

مهم‌ترین این مطالبان شامل انتقال آب سد آزادی به دشت حر و باغات قلقله، بازگشایی مرز کوله بری و ساماندهی کولبران در طرح کرامت، بهسازی و تعریض راه‌های ارتباطی شهرستان، نبود تعداد مناسب بانک‌ها برای خدمت به مردم، نبود فضای ورزشی و بازسازی ادارات و اماکن تخریبی در زمان زلزله بود.

در جواب مطالبات مردم استاندار قول پیگیری خواسته‌های به‌حق مردم داد و اظهار کرد: در خصوص مرز کولبری از طرف ایران مشکلی نداریم و با طرف مقابل هم در حال مذاکره برای رفع مشکلات هستیم و امیدواریم به‌زودی حل شود.


وی برای رفع مشکلات و نبود فضای مناسب ورزشی افزود: ان‌شاءالله ۳ زمین چمن در شهرهای میرآباد و ازگله و دهستان شیخ صله برای استفاده دانش آموزان و جوانان احداث خواهد شد.

استاندار کرمانشاه در خصوص علت تأخیر و خرابی لوله‌های انتقال آب سد آزادی عنوان کرد: باید علت تأخیر و خرابی لوله‌های انتقال آب سد آزادی به دشت حر بررسی شود و مقصران و افراد کم‌کار در این خصوص شناسایی شود.


وی شایعه محروم کردن مردم شهرستان ثلاث باباجانی با انتقال آب سد آزادی را تکذیب کرد و تصریح کرد: شایعه انتقال آب به شهرستان‌های هم‌جوار و گفت آب سد آزادی به‌صورت مساوی بین شهرستان‌های اطراف سد تقسیم می‌شود و حق هیچ شهرستانی ضایع نخواهد شد.

در ادامه دکتر صحرایی از افتتاح بیمارستان و تونل سیاه طایر در اویل سال آینده به مردم خبر داد و گفت: ان‌شاءالله حداکثر تا خرداد ۱۴۰۳ تونل و بیمارستان ۳۲ تخته شهرستان ثلاث باباجانی افتتاح خواهد شد.

انتهای پیام/ و

منبع: فارس
شناسه خبر: 1566773

مهمترین اخبار ایران و جهان: