نیوز سیتی!
03 دی 1402 - 11:52

انهدام باند سارقان موتورسیکلت در پایتخت

رئیس پلیس آگاهی پایتخت از شناسایی و انهدام باند سارقان موتورسیکلت در پایتخت خبر داد.

به گزارش خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، امروز یکشنبه ۳ دی ماه ۱۴۰۲ رئیس پلیس آگاهی پایتخت سردار کارآگاه علی ولی پورگودرزی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با تلاش مأموران معاونت مبارزه با سرقت وسایط نقلیه پلیس آگاهی پایتخت اعضای یک باند پنج نفره سرقت موتور سیکلت شناسایی و با اقدامات اطلاعاتی و فنی دستگیر شدند.

سردار ولیپور گودرزی در مورد شیوه سرقت این افراد گفت: این افراد موتور سیکلت‌ها را در پارکینگ شناسایی کرده و با تخریب قفل اقدام به سرقت کرده و در ادامه موتورهای سرقتی را در فضای مجازی به فروش می رساندند.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت با بیان اینکه تاکنون ۴۰ دستگاه موتور از شهرهای کناری تهران و شمالی کشور کشف و توقیف شده است تصریح کرد: مالباختگان مطمئن باشند که تا آخرین موتور سرقتی شناسایی و با حکم قضایی توقیف و به مالباختگان مسترد می شود.

وی با اعلام اینکه سارقان در واقع با جعل سند موتورها را در فضای مجازی به فروش رسانده و یک مالخر حرفه ای هم داشتند به شهروندان توصیه کرد: حتما به هنگام خرید موتور به ویژه در فضای مجازی با پرداخت هزینه اندک کارشناسی و احراز هویت مالک و احراز سند مالکیت اقدام به خرید کرده و از شماره شاسی و هویت موتور اطمینان حاصل کنند.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1614129

مهمترین اخبار ایران و جهان: