نیوز سیتی!
29 آذر 1402 - 15:05

کرسی آزاد اندیشی بررسی جنایات رژیم صهیونسیتی در فلسطین برگزار می‌شود

کرسی آزاد اندیشی بررسی اجتماعی، سیاسی و حقوقی جنایات رژیم صهیونسیتی در فلسطین، در دانشگاه بین المللی مذاهب اسلامی برگزار می شود

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، کرسی آزاد اندیشی بررسی اجتماعی، سیاسی و حقوقی جنایات رژیم صهیونسیتی در فلسطین، در دانشگاه بین المللی مذاهب اسلامی برگزار می شود.

 این همایش تحت عنوان حقوق بی بشر سناریویی تلخ در جهان بشریت است با حضور دکتر زهره الهیان، رئیس کمیته حقوق بشر مجلس شورای اسلامی، دکتر مهدی نورایی، عضو هیات علمی و مدیر گروه دموکراسی مرکز تحقیقات و کرسی حقوق بشر، صلح و دموکراسی یونسکو دانشگاه شهید بهشتی و جمعی از اساتید دانشگاه بین المللی مذاهب اسلامی در روز شنبه ۲ دی ماه ۱۴۰۲ ساعت ۹:۳۰ دقیقه صبح در سالن همایش های شهید ماموستا شیخ الاسلام دانشگاه بین المللی مذاهب اسلامی برگزار می گردد.

این همایش در محور های فلسطین و چالش های پیشروی جهان اسلام، اندیشه های امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری در مسئله فلسطین، راهبردهای پیگیری قضایی جنایات رژیم صهیونسیتی، مسئله فلسطین و حقوق بشر و چندین محور دیگر مورد بررسی و بحث قرار می گیرد.

همچنین در این برنامه فرایند روابط بین الملل و اقدامات مجلس شورای اسلامی در اعتراض به جنایات اخیر رژیم صهیونسیتی نسبت به مردم فلسطین مورد بحث و هم اندیشی قرار خواهد گرفت.

این برنامه به همت انجمن علمی فقه و حقوق دانشگاه و جمعی از تشکل های دانشجویی برگزار می گردد.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1610673

مهمترین اخبار ایران و جهان: