نیوز سیتی!
16 آذر 1402 - 20:57

پیش‌بینی استقبال ۱۵۰ هزارنفری از مسابقات سراسری قرآن کریم بجنورد

استاندار خراسان شمالی گفت: پیش‌بینی می‌شود استقبال ۱۵۰ هزارنفری از مسابقات سراسری قرآن کریم نفری صورت گیرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، محمدرضا حسین‌نژاد، استاندار خراسان‌شمالی در بازدید از محل مسابقات سراسری قرآن کریم و در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: تاکنون بیش از هشتاد هزار نفر از مسابقات سراسری قرآن کریم استقبال کرده‌اند که پیش‌بینی می‌شود تا پایان مسابقات استقبال ۱۵۰ هزارنفری از این مسابقات صورت گیرد.

وی گفت: بزرگ‌ترین رویداد فرهنگی و قرآنی کشور در خراسان‌شمالی در حال برگزاری است و این در حالی است که تمام دستگاه‌های اجرایی استان و صنایع برای برگزاری این مسابقات اعلام آمادگی کرده بودند.

 استاندار خراسان‌شمالی افزود: پس از برگزاری این مسابقات رونق جلسات قرآنی و آموزش آنها در استان دوچندان خواهد شد.

 حسین‌نژاد، ترویج فرهنگ قرآنی را منوط به برگزاری مسابقات قرآنی بین دستگاهی، اجرای محافل قرآنی و برگزاری مسابقات شهرستانی دانست.

 وی خاطرنشان کرد: برگزاری این مسابقات در استان موجب می‌شود تا ظرفیت‌ها، توانمندی‌های استان در سطح کشور نمود بیشتری پیدا کند و در یک بازه زمانی کوتاه مردم آثار معنوی و مادی این مسابقات را مشاهده خواهند کرد.

 استاندار خراسان‌شمالی در پایان اظهار داشت: توصیه‌ام به خانواده‌ها این است که فرزندان خود را تشویق به حضور در کلاس‌های قرآنی کنند و مطمئن باشند برکات این موضوع تا مقاطع بالاتر تحصیلی قابل‌مشاهده خواهد بود؛ زیرا قرآن موجب ارتقای فردی می‌شود و اجتماعی می‌شود.

 پایان پیام/آ

منبع: فارس
شناسه خبر: 1597373

مهمترین اخبار ایران و جهان: