نیوز سیتی!
30 آذر 1402 - 21:32

لیگ برتر بسکتبال| ادامه صدرنشینی ذوب‌آهن و پیروزی کاله و طبیعت

دیدارهای هفته دهم رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال آقایان ایران برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری فارس، هفته دهم رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال آقایان ایران امروز پنج‌شنبه ۳۰ آذر ماه با برگزاری ۵ دیدار دنبال شد.

در اولین دیدار این هفته، تیم پالایش نفت آبادان مقابل تیم ذوب آهن اصفهان به میدان رفت و در نهایت با نتیجه ۷۹ بر ۶۳ این دیدار را واگذار کرد. جمال جونز از ذوب آهن با ۱۹ امتیاز، ۶ ریباند، ۱ پاس گل و کارایی ۲۱ بهترین بازیکن این دیدار شد.

در دیگر دیدار هفته دهم، تیم‌های طبیعت تهران و لیموندیس شیراز به رقابت پرداختند. طبیعت در این دیدار با برتری ۷۴ بر ۷۱ به پیروزی رسید. محمد شهریان با ۱۷ امتیاز، ۵ توپ ربایی، ۴ پاس گل و کاریی ۲۱ بهترین بازیکن بود.

تیم رعد پدافند هوایی مشهد در هفته دهم مقابل تیم مهرام با نتیجه ۹۲ بر ۶۴ مغلوب شد. آنوسیکه با ۲۱ امتیاز، ۱۴ ریباند، ۶ پاس گل و کارایی ۳۵ بهترین بازیکن شد.

دیدار تیم‌های صنعت مس رفسنجان و کاله با نتیجه ۸۴ بر ۷۴ به سود کاله به پایان رسید. نصرت یازرلو با ۱۰ امتیاز، ۷ ریباند، ۲ پاس گل و کاریی ۱۷ بهترین بازیکن این دیدار بود.

تیم‌های فولاد هرمزگان و صنعت مس کرمان در آخرین دیدار هفته دهم به مصاف یکدیگر رفتند و در نهایت این دیدار با برتری ۷۵ بر ۷۲ به نفع مس کرمان شد. مهدی اسماعیلی با ۱۱ ریباند، ۴ پاس گل، ۴ بلاک و کارایی ۲۰ بهترین بازیکن شد.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1612073

مهمترین اخبار ایران و جهان: