نیوز سیتی!
12 دی 1402 - 01:42

دانشجوی فلسطینی: جمهوری اسلامی ایران، راس جبهه مقاومت است

دانشجوی فلسطینی با خاطر نشان کردن اینکه جمهوری اسلامی ایران راس جبهه مقاومت است، گفت: ما برای آزادی قدس‌ تلاش می کنیم و یا به شهادت می رسیم یا پیروزی تا در مسجدالاقصی نماز بخوانیم.

به گزارش خبرگزاری فارس، همایش بین المللی"شهیدالقدس و اقتدار جریان مقاومت" امشب به همت بنیاد فرهنگی اجتماعی افغانستانی ها در مجتمع آفتاب ولایت برگزار شد.

حمید نورس فعال فرهنگی و دانشجوی فلسطینی در این مراسم اظهار کرد: حاج قاسم سلیمانی، در طوفان الاقصی نقش غیر مستقیم داشتند؛ چون زمانی که سردار در قید حیات بود آموزش نظامی به مقاومت فلسطین داد.

وی با اشاره به اینکه حاج قاسم تفکر استراتژی سپاه قدس را به راهبران مقاومت منتقل کردند‌، افزود: تک تیرانداز و موشک هایی که در جنگ غزه استفاده می شود ثمره آموزش های سردار است. 

حمید نورس گفت: در جنگ حال حاضر جبهه مقاومت وارد مبارزه شده است و فلسطین مدیون آن هاست. یمن در گذشته تنها راهپیمایی بر حمایت جبهه مقاومت انجام می داد و اکنون دست به مبارزه مسلحانه بر علیه اسرائیل زده است. 

این دانشجوی فلسطینی با خاطر نشان کردن اینکه جمهوری اسلامی ایران راس جبهه مقاومت است، افزود: این جنگ با عملیات طوفان الاقصی شروع شد و همچنان جبهه مقاومت ایستادگی می کند. 

این فعال فرهنگی خاطرنشان کرد: ما برای آزادی قدس‌ تلاش می کنیم و یا به شهادت می رسیم یا سعادت تا در مسجدالاقصی نماز بخواهیم.

وی ابراز کرد: رهبر معظم انقلاب در عملیات طوفان الاقصی تاکید کردند این عملیات فلسطینی است؛ چرا که فلسطین به تنهایی قادر به طراحی عملیات شده است و این از برکات حضور سردار سلیمانی در جبهه مقاومت اسلامی است.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1623673

مهمترین اخبار ایران و جهان: