نیوز سیتی!
18 بهمن 1402 - 11:06

ستاد عملیات رمضان تبلیغات اسلامی بوشهر تشکیل شد

به منظور بررسی برنامه‌های اجرایی ماه رمضان نشست ستادی عملیات رمضان تبلیغات اسلامی بوشهر برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، حجت‌الاسلام محمد قادری مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر صبح امروز در نشست ستادی عملیات رمضان تبلیغات اسلامی بوشهر، تشکیل ستاد عملیات و همگرایی در مسائل عملیات‌های فرهنگی را از اقدامات ارزشمند مجموعه عنوان کرد.

وی افزود: در این ستاد متناسب با ذائقه مخاطبین و حل مسائل موجود، تدبیر شده که در هر مناسبت و از جمله ماه مبارک رمضان اقدامات مناسب طراحی و اجرا می‌شوند.

قادری، رمضان را بهار معنویت عنوان کرد و افزود: ماه رمضان ظرفیتی ویژه و فصل پرداختن به معارف قرآنی است.

قادری تصریح کرد: در برنامه‌های ماه مبارک اقدامات ترویجی نظیر برگزاری محافل انس با قرآن کریم و استفاده از ظرفیت حفظ کلام‌الله مجید موجب تعمیق انس مردم با قرآن کریم می‌شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر با اشاره به الگوی مد نظر مقام‌ معظم‌ رهبری در استفاده از ظرفیت حفظ در راستای رسیدن به پایه‌های اندیشه‌ای، ادامه داد: این الگو منبعث از محورهای اصول اعتقادی ایمان، توحید، نبوت، معاد و نبوت است.

وی افزود: امیدواریم حرکتی نو برای استفاده از قرآن کریم به‌عنوان کتاب زندگی شاهد باشیم.

در ابتدای این نشست جواد احمدی منفرد رئیس اداره امور قرآنی و دبیر این ستاد به تشریح برنامه‌های ابلاغی سازمان پرداخت و حجت‌الاسلام حسن صادق‌زاده سرپرست معاونت فرهنگی، پژوهشی و آموزشی تبلیغات اسلامی و سایر کارشناسان تبلیغات اسلامی به بیان نظرات خود در خصوص راه‌های ارتقاء برنامه‌های ماه رمضان پرداختند.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1663773

مهمترین اخبار ایران و جهان: