نیوز سیتی!
18 بهمن 1402 - 19:29

ظرفیت اسکله بندر دیر به ۵۵۰۰ تن افزایش می‌یابد+ فیلم

رئیس اداره بندر و دریانوردی شهرستان دیر از افزایش ظرفیت تخلیه و بارگیری کالا در اسکله بندر دیر به پنج هزار و ۵۰۰ تن تا هفته دولت سال آینده خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس استان بوشهر، راحله پورمحمد رئیس اداره بندر و دریانوردی شهرستان دیر در گفت‌وگو با خبرنگاران، اظهار داشت: عملیات اجرایی طرح احداث اسکله‌های رمپ این بندر با سرعت و شتاب قابل قبولی در حال اجرا است و ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی بیان کرد: با بهره‌برداری از یک پست اسکله رمپ و دلفین‌های پهلوگیری بندر دیر در دهه فجر، ۵۰۰ تن به ظرفیت تخلیه و بارگیری بندر دیر افزوده خواهد شد.

پورمحمد بیان کرد: فاز یک این طرح شامل اسکله ۵۰۰ تنی، دیوار برگشتی،۶ دلفین پهلوگیری و تعریض موج شکن است که با هزینه بالغ بر ۶۳۰ میلیارد ریال انجام شده است.

وی ادامه داد: با اتمام طرح پنج پست اسکله رمپ در بندر دیر، در مجموع پنج هزار و ۵۰۰ تن به ظرفیت تخلیه و بارگیری این بندر افزوده می‌شود.

رئیس اداره بندر و دریانوردی شهرستان دیر گفت: احداث اسکله‌های رمپ بندر دیر به‌عنوان یکی از نیازهای مهم بندر برای توسعه صادرات، بدون تردید رونق بخش بندر دیر و افزایش فرصت‌های شغلی این بندر خواهد شد.

 

افزایش ۵۵۰۰ تنی ظرفیت اسکله بندر دیر تا هفته دولت ۱۴۰۳

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1664629

مهمترین اخبار ایران و جهان: