نیوز سیتی!
27 دی 1402 - 13:52

گازرسانی و آسفالت جاده‌های روستایی سرخس تا پایان ۱۴۰۳ تکمیل می‌شود

فرماندار سرخس از تکمیل گاز رسانی و آسفالت جاده‌های روستایی این شهرستان تا پایان سال ۱۴۰۳ خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از سرخس، حسن نوری‌زاده امروز در جمع دهیاران شهرستان سرخس با اشاره به اقدامات دولت در حوزه روستایی اظهار کرد: گازرسانی و آسفالت جاده‌ها و راه‌های اصلی روستایی تا پایان ۱۴۰۳ انجام می‌شود و در سرخس روستای فاقد گاز و آسفالت نخواهیم داشت.

فرماندار سرخس عنوان کرد: ۳۰۰ کیلومتر لوله‌گذاری کشاورزی برای اولین بار در سرخس اتفاق می‌افتد و به زودی این پروژه مهم شروع می‌شود و با انجام این لوله‌گذاری از هدر رفت ۴۰ درصد از منابع آبی جلوگیری می‌شود.

وی اضافه کرد: برای دامداران جو ۶ ماهه با شرایط و زیر قیمت روز در حال توزیع است.

نوری‌زاده با بیان اینکه در ساختن شهرستان همه باید مشارکت داشته باشند، گفت: آهنگ رشد شهرستان در همه حوزه‌ها به خصوص در جاده سرخس بسیار خوب است و با توجه به حکم اخیر استاندار خراسان رضوی در حوزه جاده، اجرای کامل پروژه جاده را از شهر مشهد تا سرخس پیگیر هستیم.

فرماندار سرخس با تاکید بر اینکه به طور دائم بر موضوع جاده و بقیه پروژه‌های عمرانی نظارت می‌کنیم، افزود: در حوزه شهر سرخس به زودی اتصال آب شرب چاه‌های سنگر و شیرتپه به شهر انجام می‌شود و همچنین ۱۰۰۰ سرچراغ نور سفید برای روشنایی شهر سرخس نصب می‌شود، ضمن اینکه روشنایی بخش‌هایی از روستاها که فاقد نور هستند پس از جمع‌آوری تجهیزات نوری سطح شهر، تامین می‌شود.

وی عنوان کرد: در این دولت ۴۰۰ نفر نیروی بومی شهرستان در دو آزمون در نفت و گاز جذب شدند.

نوری‌زاده در ادامه به موضوع انتخاب اشاره و اظهار کرد: انتخابات یک امر مهم است و همه شوراها، دهیاران، معتمدان و مردم با همکاری یکدیگر تلاش کنند تا انتخابات پرشور برگزار شود.

فرماندار سرخس افزود: دولت با توجه به مشکلات اقتصادی که در کشور داریم با تمام توان در حال تلاش است تا این مشکلات را برطرف کند و در این دو سال شاهد هستیم که دستگاه‌های اجرایی بیشتر از گذشته پاسخگو هستند.

وی تصریح کرد: نگاه و حرکت ما در دولت این است که به هیچ عنوان از هیچ نامزدی نه حمایت کنیم و نه علیه آن حرف بزنیم.

نوری‌زاده تاکید کرد: وظیفه ما به عنوان مجری انتخابات استقلال کامل در حوزه انتخابات است و تخریب یا جانبداری از هیچ کاندیدایی را به هیچ کدام از اعضای هیئت‌ اجرایی انتخابات اجازه نمی‌دهیم.

فرماندار سرخس گفت: افرادی که در فهرست نهایی تاییدشدگان شورای نگهبان باشند، در فضایی سالم می‌توانند با یکدیگر رقابت کنند و برای ما مشارکت، سلامت، امنیت و رقابت در انتخابات مهم است و به دنبال شخص خاصی نیستیم.

پایان پیام/۷۰۰۷۷

منبع: فارس
شناسه خبر: 1640929

مهمترین اخبار ایران و جهان: