نیوز سیتی!
12 بهمن 1402 - 11:15

طلیعه دهه فجر یادآور جبهه حق علیه باطل است

استاندار ایلام گفت: طلیعه دهه فجر مصداق جبهه حق علیه باطل است.

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، در نخستین روز از دهه‌ی فجر انقلاب اسلامی، حسن بهرام‌نیا استاندار ایلام و مدیران استانی، صبح پنجشنبه ۱۲ بهمن‌ماه با حضور بر مزار شهید گمنام استانداری، با غبارروبی، عطرافشانی و  قرائت فاتحه به مقام شامخ شهدا ادای احترام کردند.

حسن بهرام‌نیا در این برنامه گفت: طلیعه‌ی دهه‌ی فجر انقلاب یادآور روزهای سختی بود که مردم به واسطه‌ی جاری شدن ظلم و ستم و اختلاف زیاد طبقاتی صبر آن‌ها لبریز شد و به تاسی از رهبر فقید انقلاب به پاخاستند.

وی افزود: در واقع در این ایام به مصداق فرمایش قرآن مجید: حق آمد و باطل رفت به درستی که باطل از بین رفتنی است. جوانان این مرز با انسجام و اقتدار، رژیم ۲۵۰۰ ساله‌ی شاهنشاهی را سرنگون کردند و با امام (ره) تجدید میثاق کردند‌.

نماینده‌ عالی دولت در استان ایلام ادامه داد: امروز آمدید که با یکی از سربازان امام (ره) تجدید میثاق کنید که یک به یک یا به شهادت رسیدند و یا در راستای اعتلای نظام اسلامی در حال تلاش هستند.

وی خاطرنشان کرد: هدف سربازان امام (ره) اعتلای دین اسلام و ارزش‌های اسلامی و استمرار راه شهدا و امام (ره) بود.

وی در ادامه به بحث انتخابات اشاره کرد و گفت: همه‌ی ظرفیت‌ها برای برگزاری انتخاباتی باشکوه به‌کار گرفته شود و باید حول فرمایشات مقام معظم‌رهبری رقابت، امنیت، سلامت و مشارکت در این انتخابات مدنظر باشد.

استاندار ایلام تصریح کرد: در کنار توجه به چهار محور انتخابات از نظر مقام معظم‌رهبری، اصل بی‌طرفی از سوی ستاد انتخابات و عوامل برگزاری انتخابات رعایت و مصادیق انتخاب اصلح توسط رسانه‌ها مطرح شود.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1656729

مهمترین اخبار ایران و جهان: