نیوز سیتی!
03 بهمن 1402 - 20:49

جوانان با ارائه ایده‌های نو در انتخابات نقش‌آفرینی کنند

مشاور استاندار ایلام در امور جوانان گفت: امروز نقش و جایگاه جوانان بر کسی پوشیده نیست و آنان با ارائه طرح های نو برای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات نقش آفرینی کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، نشست هم‌اندیشی مشاور استاندار ایلام با جوانان شهرستان‌ آبدانان، دهلران و مهران در روزهای دوم و سوم بهمن ماه با حضور فرمانداران و مدیران ورزش و جوانان شهرستان‌، در محل سالن جلسات فرمانداری‌های آبدانان، دهلران و مهران برگزار شد.

مرتضی سبزی، مشاور استاندار ایلام در امور جوانان در این نشست‌ها با اشاره به ظرفیت تاثیرگذار جوانان در عرصه‌های مختلف گفت: امروز نقش و جایگاه جوانان بر کسی پوشیده نیست و این قشر به‌عنوان سرمایه کشور، نقش تعیین کننده‌ای در پیشرفت و توسعه استان و کشور دارند.

وی با بیان اینکه هر چه جلوتر برویم این اثرگذاری بالنده‌تر و پیشرفته‌تر خواهد شد، به بیانیه گام دوم انقلاب اشاره و اظهار کرد: این بیانیه نقشه راه برای رسیدن به چشم‌اندازهای انقلاب در ۴۰ ساله دوم است.

مشاور استاندار ایلام در امور جوانان با بیان این‌که هسته اصلی مخاطبان در بیانیه گام دوم انقلاب «جوانان» هستند، افزود: سکاندار اصلی در ۴۰ ساله دوم انقلاب جوانان بوده و این خود اهمیت تاثیرگذاری این قشر از جامعه را دو چندان کرده است.

سبزی با اشاره به انتخابات اسفندماه و لزوم مشارکت حداکثری در انتخابات، بر ضرورت نقش جوانان در مشارکت حداکثری در راستای تحقق بیانیه گام دوم انقلاب تأکید و ادامه داد: جوانان با ارائه طرح‌ها و ایده‌های نو در راستای مشارکت حداکثری در انتخابات نقش‌آفرینی کنند، در این راستا بهترین ایده مورد تجلیل قرار خواهد گرفت.

وی در ادامه با اشاره به اهتمام مدیریت ارشد استان و استاندار ایلام به اهمیت جوان و جوان‌گرایی نیز گفت: دیدار با جوانان هر شهرستان، به‌صورت مجزا و جداگانه در دستور کار قرار داد تا با احصا نظرات، پیشنهادات و راهکارها، در راستای ارتقای کارکرد جوانان و استفاده از ظرفیت آنان، برنامه‌ریزی لازم صورت گیرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، در ابتدای این جلسات نیز فرمانداران آبدانان، دهلران و معاون فرماندار مهران، گزارشی از اقدامات انجام گرفته در سطح شهرستان‌های خود در حوزه جوانان ارائه و اعضای حاضر در جلسه نیز در خصوص مسائل مختلف امور جوانان به بحث و تبادل نظر پرداختند.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1647573

مهمترین اخبار ایران و جهان: