نیوز سیتی!
05 بهمن 1402 - 13:19

۳۲۶ پروژه با ایجاد اشتغال پایدار برای ۳۶۸ نفر در ایلام افتتاح خواهد شد.

استاندار ایلام گفت: در مجموع در دهه فجر ۳۲۶ پروژه با اعتبار بیش از ۳۷ هزار میلیارد ریال با اشتغال پایدار ۳۶۸ نفر کلنگ زنی خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، حسن بهرام‌نیا استاندار ایلام صبح پنج‌شنبه ۵ بهمن‌ماه در نشست خبری با اصحاب رسانه و مطبوعات استان ایلام، ضمن تبریک میلاد با سعادت مولای متقیان حضرت علی (ع) و روز پدر، گفت: دشمن برای اینکه ناامیدی را در جامعه تزریق کند از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کند، رسانه‌ها و اصحاب قلم و فرهنگ یک رسالت سنگین را عهده‌دار هستند که همان رسالت ائمه است.

وی افزود: هدف دشمن پمپاژ ناامیدی در جامعه است، که هدف اصلیش این است که جمهوری اسلامی و برگزاری انتخابات را در نظر مردم کم‌رنگ جلوه دهند.

استاندار ایلام ادامه داد: نسبت به مسائل حاشیه‌ای که در روحیه مردم تاثیرگذار است اجتناب شود، سلامت، امنیت، رقابت و مشارکت نمود بارز یک انتخابات سالم است.

حسنی خاطرنشان کرد: در دهه‌فجر امسال ۲۳۹ طرح و پروژه عمرانی با اعتبار ۱۹ هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال به بهره‌برداری می‌رسد.

وی یادآور شد: در این ایام ۵۲ پروژه با اعتبار ۱۴ هزار و ۲۱۰ میلیارد ریال با اشتغال‌زایی ناپایدار ۲۴۸۹ نفر کلنگ‌زنی می‌شود.

وی تصریح کرد: ۳۵ پروژه و طرح اقتصادی در استان با اعتبار ۴ هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال با اشتغال پایدار ۳۶۸ نفر نیز فعال و به بهره برداری می‌رسد.

بهرام‌نیا در ادامه گفت: در مجموع در دهه فجر ۳۲۶ پروژه با اعتباری بیش از ۳۷ هزار و ۹۳۰ میلیارد ریال با اشتغال غیر پایدار ۲۴۸۹ نفر و ۳۶۸ اشتغال پایدار افتتاح، کلنگ‌زنی و فعال خواهد شد.

بهرام نیا گفت: برای سفر دوم ریاست جمهوری نیز طرح‌های بزرگ استان از جمله فاز اول سامانه گرمسیری برای آبیاری ۵ هزار هکتار از اراضی کشاورزی استان، تونل کبیرکوه، پروژه آبرسانی و پروژه بیمارستان ۶۴ تخت‌خوابه ملکشاهی، بیمارستان ۳۲ تخت‌خوابه بدره، تونل دوم آزادی، سدهای مخزنی سیکان و چناره و شبکه زهکشی آبیاری میمه افتتاح و به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی در پایان گفت: اربعین استان را زنده و به عنوان نگین فرهنگی و معنوی در استان معرفی کرد و این از برکات اربعین است. 

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1649229

مهمترین اخبار ایران و جهان: