نیوز سیتی!
21 خرداد 1402 - 23:23

بنگاه‌های املاک غیر مجاز تحت برخورد قرار خواهند گرفت

سمنان- استاندار سمنان گفت: برخورد جدی با بنگاه‌های املاک غیر مجاز استان که پروانه کسب و فعالیت ندارد، در دستور کار قرار خواهد گرفت.

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمدرضا هاشمی شامگاه یکشنبه در جلسه ستاد تنظیم بازار استان سمنان به میزبانی استانداری سمنان بیان کرد: اقدامات لازم در راستای تأمین کالاهای اساسی و مورد نیاز استان به وفور به منظور تسهیل در دسترسی همه شهروندان، در دستور کار قرار گیرد تا هیچ گونه دغدغه‌ای برای مردم وجود نداشته باشد.

وی با بیان اینکه در حوزه تأمین شکر تدبیر برای تأمین کافی و لازم این کالای مورد نیاز مردم توسط اداره کل غله اندیشیده و اقدامات انجام گیرد، ابراز کرد: بازرسی‌ها از سطح بازار استان به صورت تخصصی با استفاده از ظرفیت و پتانسیل اتحادیه و اصناف همچنان انجام گیرد.

استاندار سمنان بیان کرد: برخورد جدی با بنگاه‌های املاک غیر مجاز که پروانه کسب و فعالیت ندارد، در دستور کار تنظیم بازار استان قرار گرفته و اقدامات لازم در کمترین زمان ممکن به انجام برسد.

هاشمی با بیان اینکه تعیین تکلیف در خصوص راه اندازی روز بازار و عرضه محصولات صیفی‌جات، میوه و مرکبات در پنج نقطه شهر سمنان در این جلسه انجام و طی ۱۰ روز آینده باید راه اندازی شود، ابراز کرد: خرید گندم از کشاورزان استان با جدیت در حال انجام است و با پرداخت مبالغ خرید، دغدغه‌ای برای کشاورزان در این خصوص وجود نخواهد داشت.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1278673

مهمترین اخبار ایران و جهان: