نیوز سیتی!
26 خرداد 1402 - 14:44

تلاش دشمن در جنگ ترکیبی برای آسیب به کشور/ لزوم تقویت امید آفرینی

یاسوج_ امام جمعه موقت یاسوج گفت: دشمن در جنگ ترکیبی آسیب زدن به کشور را دنبال می‌کند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سیروس حکمتی نیک در خطبه‌های این هفته از نماز جمعه یاسوج، افزود: انتخابات در کشور، راهبردها و ویژگی‌هایی را طلب می‌کند که یکی از موارد مشارکت است.

وی با بیان اینکه امید آفرینی و حضور حداکثری نیز ارتباط مستقیمی با یکدیگر دارند، اظهار کرد: نقش امید آفرینی‌ها در صحنه انتخابات مشخص می‌شود.

حکمتی نیک راهبرد دیگر مربوط به انتخابات را امنیت آن دانست و عنوان کرد: دشمن با جنگ ترکیبی سعی بر لطمه و آسیب به کشور را دارد که این موضوع در انتخابات نیز وجود خواهد داشت.

امام جمعه موقت یاسوج راهبرد دیگر انتخابات را برگزاری انتخابات سالم عنوان کرد و بیان داشت: در انتخابات مختلف کشور ما، تمام این انتخابات‌ها سالم بوده و از آرای مردم صیانت شده است.

وی افزود: رأی مردم حق الناس است و به این مهم توجه ویژه ای می‌شود.

حکمتی نیک از دیگر ویژگی‌های یک انتخابات را شرایط رقابت دانست و عنوان کرد: شورای نگهبان شرایط انتخابات رقابتی برای همه سلایق را فراهم کند.

حکمتی نیک با اشاره به اینکه در همه نظام‌های مردم سالار مانند ایران اسلامی زمینه سازی برای اعمال اراده سیاسی در امر تصمیم گیری با محوریت مردم است، تصریح کرد: همچنین حضور تمام گروه‌ها و سلایق سیاسی و اهمیت حضور مردم پای صندوق‌های رأی دیده شده است.

امام جمعه موقت یاسوج به اهمیت ترویج ازدواج آسان اشاره کرد و گفت: دولت، مردم و خانواده‌ها باید در شرایط فعلی اقتصادی جامعه ازدواج آسان را بیش از پیش ترویج دهند.

وی بخشی از فلسفه زندگی مشترک را توجه به معنویت، استحکام جامعه و حرکت در راه رشد و تعالی دانست.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1288529

مهمترین اخبار ایران و جهان: