نیوز سیتی!
12 تیر 1402 - 13:57

تعمیر و تعریض ۵۶ دستگاه پل در ایلام اجرا شد

ایلام-مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان ایلام گفت: از اول سالجاری تاکنون عملیات تعریض، تعمیر و ایمن سازی ۵۶ دستگاه پل در سطح محورهای مختلف این استان انجام شده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، سید زاهدین چشمه خاور اظهار کرد: به منظور ارتقا ایمنی و تسهیل تردد، طرح تعمیر، تعریض و ایمنی سازی ۵۶ دستگاه پل جاده‌ای در استان ایلام اجرایی شد.

وی افزود: با توجه به مطالعات و بررسی‌های میدانی به عمل آمده طرح تعمیر، تعریض و ایمن سازی پل صلواتی مهران و راه‌های طرفین، پل‌های کنجانچم در محور ایلام - مهران ۹ دستگاه، محور آبدانان - مورموری ۶ دستگاه و آبدانان دره شهر سه دستگاه انجام شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان ایلام یادآور شد: همچنین تعمیر پل بزرگ چنارباشی در شهرستان ایلام، تعمیرات اساسی پل سرچم دهارون در بخش بولی، تکمیل پل روستای قبله از توابع بخش بولی شهرستان چوار، تعریض ۶ دستگاه پل محور مهران - دهلران و تعمیرات اساسی ۲۰ دستگاه پل و شبکه در سایر نقاط ارتباطی استان در طی سال جاری توسط اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان انجام شده است.

وی با اشاره به دیگر اقدامات اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ایلام در سال جاری، گفت: در حال حاضر عملیات نصب ۴۰ هزار تابلو در مسیرهای مواصلاتی استان نصب و عملیات نصب پنج هزار عدد تابلو دیگر نیز تا قبل از ایام اربعین انجام می‌شود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1327873

مهمترین اخبار ایران و جهان: