نیوز سیتی!
06 تیر 1402 - 22:12

۱۰۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در هرمزگان کشف شد

بندرعباس - فرمانده انتظامی هرمزگان گفت: ۲ مشک ماری شکل حاوی ۱۰۰ هزار لیتر سوخت قاچاق از نوع گازوئیل در شهرستان میناب کشف شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار علی اکبر جاویدان بیان داشت: در راستای مبارزه با قاچاق سوخت و فرآورده های نفتی ماموران انتظامی شهرستان میناب با اشراف اطلاعاتی از وجود مقادیری سوخت قاچاق در یکی از خورهای شهرستان و انتقال با شناورهای سبک و سنگین به کشورهای حاشیه خلیج فارس مطلع وموضوع را در دستور کار قرار دادند.

وی ادامه داد: ماموران انتظامی پلیس امنیت اقتصادی شهرستان ضمن هماهنگی قضائی با همکاری دریابانی با تشکیل چند اکیپ از یگان امداد، پاسگاه های انتظامی بندزرک و حکمی و عوامل ستادی به محل‌های مورد نظر اعزام که قاچاقچیان با مشاهده مأموران با بریدن طناب مشک از محل متواری شدند.

فرمانده انتظامی هرمزگان اضافه کرد: مأموران در بررسی از محل از ۲ مشک ماری شکل حاوی ۱۰۰ هزار لیتر سوخت قاچاق از نوع گازوئیل را به ارزش ۲۰ میلیارد ریال کشف کردند.

سردار جاویدان افزود: تلاش مأموران برای شناسایی و دستگیری عوامل این پرونده ادامه دارد، مأموران انتظامی هرمزگان با همکاری و تعامل با دریابانی استان با حضور مقتدرانه در دریا و خشکی با هرگونه ناامنی و قاچاق برخورد قاطعانه خواهند داشت.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1313929

مهمترین اخبار ایران و جهان: