نیوز سیتی!
21 بهمن 1401 - 03:04

پیگیری تبدیل وضعیت ایثارگران زنجانی

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان با بیان اینکه یک هزار و 200 نفر از جامعه ایثارگری در مقاطع کارشناسی، کارشناسی‌ارشد و دکترا مشغول به تحصیل هستند، گفت: خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران از پیشتازان انقلاب هستند.

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، امیرعلی نیک‌بخش، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان در همایش فجرآفرینان استان زنجان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام به ویژه شهدای انقلاب اظهار کرد: ۲۹ شهید والامقام دوران انقلاب، ۱۸ آزاده و ۳۸ جانباز سرافراز ثبت شده انقلاب افتخار استان زنجان به شمار می‌روند.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان با اشاره به برنامه‌های کمیته ایثارگران دهه مبارک فجر، به ارائه گزارشی از عملکرد بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان در راستای خدمت‌رسانی به جامعه ایثارگری استان پرداخت.
وی با بیان اینکه یک هزار و 200 نفر از جامعه ایثارگری در مقاطع کارشناسی، کارشناسی‌ارشد و دکترا مشغول به تحصیل هستند، افزود: پیگیری تبدیل وضعیت شغلی ایثارگران، ساماندهی مزار شهدا، به ویژه در روستاها، تولید آثار فرهنگی از قبیل مستند، موسیقی و کتاب در حوزه ایثار و شهادت و معرفی شهدا از جمله اقدامات شاخص این بنیاد در راستای خدمت به جامعه ایثارگری و ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت به شمار می‌رود.
نیک بخش در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه همایش فجرآفرینان استان زنجان در راستای تجدید پیمان ایثارگران با آرمان‌های شهدا و امام شهدا است، گفت: بیعت می‌بندیم که در راه نظام جمهوری اسلامی هستیم و خواهیم ماند و این بیعت را نگه داشته و به نسل‌های آینده انتقال خواهیم داد.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان انقلاب اسلامی ایران را دستاورد شهدای والامقام عنوان و تصریح کرد: شهدای والامقام و خانواده معظم شهدا و ایثارگران پیشتاز انقلابیون هستند، چراکه در دوران خفقان انقلاب از جان خود برای آزادی و استقلال مردم گذشتند.

پایان پیام/73005

منبع: فارس
شناسه خبر: 1030829

مهمترین اخبار ایران و جهان: