نیوز سیتی!
21 اسفند 1401 - 15:03

۱۷ زندانی جرائم غیر عمد در اسلام آبادغرب آزاد شدند

کرمانشاه- رئیس زندان اسلام آبادغرب گفت: ۱۷ زندانی جرائم غیر عمد از ابتدای سال جاری در اسلام آبادغرب با کمک خیرین آزاد شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، ظهر یکشنبه مراسم گلریزان برای آزادی زندانیان جرایم غیر عمد با حضور جمعی از خیرین، امام جمعه، فرماندار، رئیس دادگستری، دادستان و رئیس زندان اسلام آبادغرب در دفتر امام جمعه این شهرستان برگزار شد.

فرض الدین داوند رئیس زندان اسلام آبادغرب در این مراسم اظهار کرد: زندان اسلام آبادغرب شامل حوزه قضائی اسلام آبادغرب، حمیل، دالاهو و گهواره است که بیشترین آمار زندانیان از زندان اسلام آبادغرب است.

وی افزود: ۶۰۶ میلیون تومان کمک بلاعوض از استان کرمانشاه دریافت شده و ۵۳۸ میلیون تومان وام چهار درصد برای آزادی زندانیان گرفته شده است.

رئیس زندان اسلام آبادغرب تصریح کرد: با کار شعبه صلح و سازش اسلام آباد غرب از عید تا به حال ۸۰ پرونده در اسلام آباد غرب منجر به صلح و سازش شده است.

داوند گفت: سه میلیارد و ۱۳۰ میلیون تومان گذشت شاکی و ۲۴ میلیون تومان احضار شاکیان صورت گرفته که در مجموع با تلاش‌های صورت‌گرفته ۱۷ نفر مجرم دارای جرایم غیر عمد از ابتدای سال جاری آزاد شدند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1088429

مهمترین اخبار ایران و جهان: