نیوز سیتی!
22 اسفند 1401 - 00:31

عرضه کالاهای اساسی با ۱۵درصد تخفیف در نمایشگاه بهاره استان سمنان

سمنان- معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صمت استان سمنان از آغاز به‌کار نمایشگاه‌های بهاره در استان خبر داد و گفت: کالاهای اساسی با ۱۵درصد تخفیف در این نمایشگاه‌ها عرضه می‌شوند.

به گزارش خبرنگار مهر، حمیدرضا مداح شامگاه یکشنبه در نشست کارگروه تنظیم بازار استان سمنان به میزبانی سالن یادگار امام (ره) استانداری ضمن اینکه مصادف شدن عید نوروز و ماه مبارک رمضان شرایط نظارت بر بازار عید را متفاوت از سال‌های قبل کرده است، ابراز داشت: از چند ماه گذشته کالاهای اساسی در استان خریداری و در انبارها ذخیره سازی شده است لذا مردم نگران کمبود کالا در بازار شب عید نباشند.

وی ضمن بیان اینکه طبق روال همه ساله نمایشگاه‌های بهاره در سراسر استان سمنان دایر شده است، افزود: این نمایشگاه‌ها از ۲۱ لغایت ۲۷ اسفندماه آماده میزبانی از شهروندان است.

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صمت استان سمنان بابیان اینکه بازرسان علاوه بر صنوف و اصناف و بازار شب عید بر کار آید نمایشگاه‌ها نیز نظارت دارند، ابراز داشت: با هر گونه تخلف شامل گران‌فروشی، کم فروشی، عدم درج قیمت و ارائه فاکتور و غیره به طور جد برخورد می‌شود.

مداح بابیان اینکه کالاهای اساسی در این نمایشگاه‌های بهاره با تخفیف ۱۵ درصدی ارائه می‌شود، تصریح کرد: در نمایشگاه بهاره سال جاری کالاهای ضروری و مورد نیاز مردم با اولویت مواد غذایی و کالاهای اساسی در دسترس عموم قرار دارند.

وی بابیان اینکه فروشگاه‌های زنجیره‌ای و شرکت‌های پخش کالا نیز در این نمایشگاه‌ها غرفه دارند، افزود: بازدیدکنندگان می‌توانند هر گونه تخلف را به بازرسان سازمان صمت و جهاد مستقر در نمایشگاه اطلاع دهند تا موضوع رسیدگی شود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1089473

مهمترین اخبار ایران و جهان: