نیوز سیتی!
15 اسفند 1401 - 12:38

اجرای سرود «سلام فرمانده» به زبان کردی

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه گفت: امروز بیش از هزار نفر از کودکان و نوجوانان سرپل‌ذهابی در حرم «احمد بن اسحاق» با شرکت در اولین اجتماع مهدوی سرود سلام فرمانده را به زبان کُردی اجرا خواهند کرد.

محمد خیاط‌زنجانی، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، اظهار کرد: باید برای آمادگی ظهور بقیه الله (عج)، برای نشر سبک زندگی مهدوی در جامعه تلاش کنیم.

وی ادامه داد: یکی از اقشاری که در این رابطه باید به آن‌ها توجه شود کودکان و نوجوانان هستند، این عزیزان هر چقدر با معارف مهدوی آشنا شوند می‌توان به آینده بهتر و متعال‌تر امید داشت.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه گفت: در همین راستا امسال تجمعی از کودکان و نوجوانان با عنوان «اولین اجتماع کودکان و نوجوانان مهدوی» در حرم احمد بن اسحاق شهرستان سرپل‌ذهاب برگزار می‌شود و بنا داریم این تجمه هر سال برگزار شود.

وی گفت: امروز در سرپل‌ذهاب بیش از هزار نفر از کودکان و نوجوانان در کنار این حرم مهمان این برنامه هستند و سرود سلام فرمانده را به زبان کُردی اجرا خواهند کرد.

زنجانی تصریح کرد: مولودی خوانی، برگزاری مسابقات، نمایش طنز از جمله برنامه‌های پیش‌بینی شده برای این اجتماع از کودکان و نوجوانان مهدوی سرپل‌ذهاب است. 

پایان پیام/پ

منبع: فارس
شناسه خبر: 1076529

مهمترین اخبار ایران و جهان: