نیوز سیتی!
22 اسفند 1401 - 13:03

پروژه‌های عمرانی پیوست رسانه‌ای داشته باشند

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان‌شمالی گفت: پیوست رسانه‌ای برای پروژه‌های عمرانی و ملی استان امری ضروری است زیرا با این پیوست شاهد همراهی، مشارکت و مطالبه‌گری مردم خواهیم بود.

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، صبح امروز حسن ناهیدی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان‌شمالی در شورای اطلاع رسانی استان اظهار کرد: پیوست رسانه‌ای برای پروژه‌های عمرانی و ملی استان امری ضروری است زیرا با این پیوست شاهد همراهی، مشارکت و مطالبه‌گری مردم خواهیم بود.

وی یکی از راه‌های پاسخ دادن دستگاه‌های اجرایی را اطلاع‌رسانی به مردم دانست و گفت: با اطلاع رسانی های به موقع همراهی مردم سرعت پروژه ها را بیشتر خواهد کرد و میزان تعامل با مردم هم افزایش می‌یابد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان‌شمالی افزود: دولت دنبال بهره‌وری و به اشتراک گذاشتن منافع با مردم است لذا دستگاه‌های اجرایی با شناسایی پروژه‌های نیمه تمام می‌توان آن را به مردم واگذار کرد.

ناهیدی در خصوص آسیب‌های مواد مخدر و نقش مهم اطلاع‌رسانی در این حوزه نیز بیان داشت: تخصیص اعتبار به ماده ۱۵ و ۱۶، اجرای طرح یاریگران زندگی، بازرسی در ورودی‌های استان از مهم ترین اقدامات است که انعکاس آن توسط صدا و سیما و رسانه‌ها موجب فرهنگ‌سازی خواهد شد.

وی در ارتباط با بدحالی اخیر دانش آموزان مدارس نیز گفت: این موضوع کنترل و مدیریت شده و خوشبختانه تاکنون گزارش دیگری اعلام نشده است.

پایان پیام/س

منبع: فارس
شناسه خبر: 1090429

مهمترین اخبار ایران و جهان: