نیوز سیتی!
04 اردیبهشت 1402 - 14:54

افزایش ۱۰۹ درصدی تردد در محورهای مواصلاتی استان اردبیل

اردبیل- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل از افزایش ۱۰۹ درصدی تردد در محورهای مواصلاتی استان اردبیل خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، کلیم‌الله وثوقی ظهر دوشنبه در بازدید از محور اردبیل - آستارا اظهار کرد: در بازه زمانی ۳۱ فروردین تا سوم اردیبهشت ماه، ۳۰۷ هزار و ۶۲۰ تردد در مبادی ورودی و خروجی استان اردبیل ثبت شده است.

وی با اشاره به اینکه نسبت به مدت مشابه سال قبل که ۱۴۷ هزار و ۵۰۲ تردد در مبادی ورودی و خروجی ثبت شده بود، تصریح کرد: نسبت به سال گذشته افزایش چشمگیری را در این بخش شاهد هستیم.

عضو شورای اداری استان اردبیل ثبت ۱۶۳ هزار و ۴۶ تردد را در مبادی ورودی استان اردبیل یادآور شد و گفت: در مدت مشابه سال قبل ۷۴ هزار و ۵۱۵ تردد در مبادی ورودی استان ثبت شده بود.

وثوقی افزود: همچنین در مدت یاد شده از ثبت، ۱۴۴ هزار و ۵۷۴ تردد در مبادی خروجی استان اردبیل انجام شده که این رقم در مدت مشابه سال قبل ۷۲ هزار و ۹۸۷ تردد در مبادی خروجی استان به ثبت رسیده بود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل خاطرنشان کرد: با توجه به افزایش حدود ۲ برابری تردد در راه‌های استان، ضروری است رانندگان حتماً با احتیاط و سرعت مطمئنه تردد کنند تا سفر امن و آرامی در استان داشته باشند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1167130

مهمترین اخبار ایران و جهان: