نیوز سیتی!
30 آذر 1401 - 11:22

مراسمات سالروز شهادت سردار سلیمانی باید مردمی برگزار شود

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان گفت: همه ما به لحاظ فطری به شهید سلیمانی بدهکاریم و مراسمات سالروز شهادت وی باید مانند مراسمات ایام محرم و دهه فاطمیه مردمی برگزار شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، حجت الاسلام عباسعلی گرزین در مجمع خادمین اهل بیت و هیات های مذهبی گرگان اظهار کرد: پیرغلامان و هیات های مذهبی همواره نقش مهمی در برگزاری مراسمات مذهبی و انتقال حوادث مذهبی به نسل دیگر داشته و با حضور خود در مناسبت های مختلف سبب تضعیف جبهه کفر شدند.

وی تصریح کرد: انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی در طول سالهای گذشته به دستاوردها و افتخارات خیرکننده ای رسیده و دشمن طاقت دیدن چنین پیروزی ها را نداشت و تلاش کرد در سه ماه اخیر با رقم زدن به اتفاقات مختلف بتواند عظمت، اقتدار، قدرت، استقامت و پیشرفت مردم ایران اسلامی را تضعیف کند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان خاطرنشان کرد: علیرغم همه فشارها و مشکلات اقتصادی داخلی و خارجی توسط دشمنان و نفوذی ها، جاسوسان و خائنین کشور ، دشمن نتوانسته مقاومت، ایستادگی و حضور فعال مردم را هضم و تحلیل کند و این محصول هنر، غیرت و اراده شما پیرغلامان، هیات های مذهبی و مردم عزیز است.

وی ادامه داد: حضور پررنگ امروز شما در این مجمع تجدید قوایی برای برگزاری مراسمات ایام فاطمیه، سالروز شهادت حاج قاسم، دهه فجر، مناسبت های ماههای رجب، شعبان و رمضان بوده و سبب کورتر شدن چشم دشمنان خواهد شد.

گرزین گفت: همه ما بدهکار فطری به شهید سلیمانی هستیم و مراسمات سالروز شهادت وی باید مانند دهه فاطمیه و ایام محرم مردمی برگزار شود.راه، فکر، تصمیم و برنامه های حاج قاسم در راستای مسیر اهل بیت بود.

وی بیان کرد: در آغازین سال قرن جدید با شهید سلیمانی، علی وردی و دیگر شهدای مظلوم اتفاقات اخیر و تمامی شهدای انقلاب اسلامی عهد می بندیم که ادامه دهنده راه و آرمان های آنها بوده و تلاش می کنیم تا قرن جدید قرن موعد و ظهور امام زمان(عج) باشد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان یاداور شد: دشمن با شهادت حاج قاسم سلیمانی حمله سهمگینی به کشور ما زد و می دانست که جبهه انقلابی و جبهه مقاومت انتقام سختی از این حرکت خواهد گرفت بنابراین در یک طراحی خبیثانه و با کمک جاسوسان داخلی در یک اقدام زیرکانه چند روز بعد از شهادت حاج قاسم هواپیمای اوکراینی را با یک نقشه طراحی شده سرنگون کرده و دهها انسان در ان جان باختند تا افکار عمومی مردم ایران و دنیا به سمت دیگر رفته و از انتقام دست بردارند.

 

 

وی گفت: در این راستا یک میلیون توییت در فضای مجازی منتشر کرد تا سبب کاهش قدرت جمهوری اسلامی شود.امسال و بعد از چند سال گذشت از شهادت حاج قاسم سلیمانی در سه ماه اخیر دشمن علیه نوجوانان و جوانان ایران اسلامی ۲۸۰ میلیون توییت منتشر کرد تا اراده مردم را تضعیف کند و این نشان می دهد که قدرت و اراده مردم در این سالها نه تنها تضعیف نشده بلکه قدرت ما بسیار قوی تر شده است.

انتهای پیام/۸۳۰۲۱

منبع: فارس
شناسه خبر: 924330

مهمترین اخبار ایران و جهان: