نیوز سیتی!
06 اسفند 1401 - 23:29

پیشرفت‌های کشور برای نسل جدید باید تشریح شود

بجنورد- استاندار خراسان شمالی گفت: پیشرفت‌های کشور باید برای نسل جوان و جدید تشریح شود اما اطلاع رسانی‌ها در این حوزه اندک است.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا حسین نژاد شامگاه شنبه در جلسه تقدیر از دست اندرکاران برگزاری نمایشگاه موزه عبرت در بجنورد اظهار کرد: برگزاری نمایشگاه موزه عبرت در ایام دهه مبارک فجر بهترین فرصت برای شناساندن پیشرفت‌های انقلاب اسلامی و ناکامی‌های رژیم ستمشاهی بود.

استاندار خراسان شمالی ادامه داد: به تصویر کشاندن استرس و تنش‌های رژیم ستمشاهی برای نسل جوان بسیار مهم است زیرا در تبیین موضوعات و شفاف سازی آن نقش ارزشمندی را ایفا خواهد کرد.

وی با اشاره به اینکه به نسل جدید در دوران کرونا بی توجه بودیم، خاطرنشان کرد: همین امر موجب شد تا دشمنان با مطرح کردن موضوعات فمینیستی در بین جوانان آنها را تحت تأثیر قرار دهند اما سرشت مردم و جوانان ما به سمت پرودگار و معنویت است و این موج را گذراندیم.

حسین نژاد تاکید کرد: در این مسیر پاسخگویی و روشنگری مسائل برای نسل جوان و جدید از سوی مدیران به اشکال و روش‌های مختلف از جمله برگزاری موزه عبرت مهم خواهد بود.

وی افزود: پیشرفت‌های کشور باید برای نسل جوان و جدید تشریح شود زیرا اطلاع رسانی‌ها در این حوزه اندک است و این در حالیست که در بخش‌های مختلف به ویژه عمرانی و اقتصادی پیشرفت‌های خوبی حاصل شده است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1057330

مهمترین اخبار ایران و جهان: