نیوز سیتی!
16 مرداد 1402 - 21:29

رسانه نقش آفرین در مهندسی فرهنگی/ مشکلات خبرنگاران پیگیری می‌شود

سمنان- استاندار سمنان بابیان اینکه رسانه در مهندسی فرهنگی نقش کلیدی دارد، گفت: مشکلات خبرنگاران استان پیگیری می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمد رضا هاشمی عصر دوشنبه در مراسم روز خبرنگار و تجلیل از اصحاب رسانه به میزبانی فرماندهی انتظامی سمنان ضمن بیان اینکه تهیه خبر لحظه‌ای و خبرنگار در هر شرایط و هر زمان آماده انعکاس اخبار و اطلاعات به جامعه است، ابراز داشت: خبرنگار در واقع پل ارتباطی بین مردم و مسئولان است.

وی ضمن بیان اینکه در دنیای امروز با توجه به پیشرفت تکنولوژی، شتاب و گردش اطلاعات بر کسی پوشیده نیست، افزود: با توجه به این امر امروز نقش رسانه در این مقطع که با جنگ رسانه‌ای در دنیا مواجه بسیار کلیدی است.

استاندار سمنان ضمن بیان اینکه در رشد و آگاهی جامعه نقش خبرنگار بی‌بدیل است، ابراز داشت: رسانه یکی از ارکان نقش آفرین در مهندسی فرهنگی است.

هاشمی ضمن بیان اینکه خبرنگاران نقش آفرین ترین افراد جامعه به شمار می‌روند، تصریح کرد: معتقدیم خبرنگاران بازوان پرتوان دستگاه‌های اجرایی هستند که می‌توانند مشکلات را به مسئولان به راحتی به مسئولان مربوط انتقال و گره‌ای از کار مردم بگشایند.

وی ضمن بیان اینکه خبرنگاران در خط مقدم جهاد تبیین قرار دارند و مشکلات این قشر از جامعه پیگیری می‌شود، تصریح کرد: خبرنگاران موظف هستند عملکرد دستگاه‌های اجرایی و خدمتگزاران را به جامعه برسانند.

به گزارش مهر، در این جلسه برخی از مشکلات خبرنگاران پیرامون سو قصد به خبرنگار، پرواز از فرودگاه شاهرود به سفر اربعین، سفر مدیران به شهرستان‌ها، توجه به نشریات محلی و برگزاری تورهای خبری و ارائه گزارش مدیران در پایان سفرها در قالب نشست خبری مطرح و برای آنها راه حل ارائه شد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1431230

مهمترین اخبار ایران و جهان: