نیوز سیتی!
29 تیر 1402 - 09:20

آماده باش آب و فاضلاب استان مرکزی برای خدمات رسانی به عزاداران حسینی

بهره برداری و توسعه آب شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی از آماده باش این شرکت برای خدمات رسانی بهتر به عزاداران حسینی خبر داد.

منوچهر شجاعی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک از آماده باش شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی برای خدمات رسانی هر چه بهتر به عزاداران حسینی خبر داد و به منظور جلوگیری از کمبود و یا قطع احتمالی آب، بر لزوم توجه در مدیریت مصرف آب تاکید کرد.

 وی همچنین از آماده باش تانکرهای سیار آبرسان در صورت کمبود فشار آب به ویژه در روستاهای استان مرکزی به منظور تامین آب در صورت کمبود فشار و یا قطع احتمالی آب در ایام ماه محرم  خبر داد.

شجاعی اظهار داشت: با بالا رفتن مصرف آب در دهه ماه محرم، به منظور تامین آب مصرفی و جلوگیری از تنش آبی در زمان پیک مصرف در برخی روستاهای استان، با برنامه‌ریزی انجام شده و هماهنگی های لازم و سامان‌دهی تانکرها آبرسان (آبرسانی سیار)، شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی آماده ارائه خدمت به شهروندان در این ایام می‌باشد.

معاون بهره برداری و توسعه آب شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی ضمن تشکر از مشترکین گرامی که با مدیریت مصرف در این ایام کمک شایانی به فرایند آبرسانی می‌نمایند، اظهار داشت: در صورت رعایت الگوی مصرف آب توسط مشترکین به مشکل کم آب  و قطع آب در هیچ یک از مناطق استان بر نخواهیم خورد.

پایان پیام

منبع: فارس
شناسه خبر: 1374530

مهمترین اخبار ایران و جهان: