نیوز سیتی!
19 مرداد 1402 - 00:01

راه‌اندازی پنج‌شنبه‌های امید در مازندران

مسؤول بسیج کارگران و کارخانجات مازندران گفت: طرح پنج‌‌شنبه‌های امید موثر واقع شد که با هدف رفع موانع تولید ورود پیدا کردیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از مازندران، محمدجواد حسینیان مسؤول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات مازندران به‌مناسبت روز خبرنگار با حضور در دفتر خبرگزاری فارس مازندران از عملکرد قوی و منسجم خبرگزاری فارس تجلیل کرد و گفت: امیدواریم اطلاع‌رسانی و آگاهی‌بخشی مطلوب منجر به اتفاقات خوب در جامعه شود.

وی از اهتمام این رسانه ارزشی و انقلابی تقدیر کرد و افزود: راه‌اندازی سامانه فارس‌من اقدام خوبی ازسوی خبرگزاری فارس در راستای پیگیری مطالبات مردمی بوده است.

مسؤول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات مازندران بیان کرد: هرچه بتوانیم گزارش‌ها را به سمت پیگیری مطالبات مردمی سوق دهیم و از گزارش مسولان به سمت گزارش‌های مردمی که حالت خبری دارد، موفق‌تر خواهد بود.

حسینیان تصریح کرد: یکی از دلایل اصلی که  انقلاب اسلامی انقلاب مستضعفان بود، همین حمایت مردمی بوده، تفاوتی ندارد در اغتشاشات، سیل، گرفتاری‌ها باشد همه جا بسیج کنار مردم خواهد بود.

وی تصریح کرد: در بسیج کارگران و کارخانجات در تمامی بازدیدها با کارگران دردودل می‌کنیم و مشکلات‌شان را جویا می‌شویم که خیلی موثر است.

مسؤول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات مازندران با اشاره به اینکه بخش اعظمی از جامعه ما کارگری هستند، اظهار کرد: قشر مجموعه کارگری در کنار برنامه‌های متعدد و متنوع و بحث‌های فرهنگی در بحث گره‌گشایی مشکلات کارگری صدای کارگران باشیم و واقعا هم این مشکلات را انتقال دهیم.

حسینیان با اعلام اینکه مازندران ازجمله استان‌هایی است که در بحث کارگری با کمترین مشکلات مواجه هستند، افزود: کارگران قشر شریفی هستند اگر اعتراض به حق دارند خط قرمزها را رعایت کردند که در مازندران هم حداقلی هم نبوده است.

وی با بیان اینکه تنها مجموعه‌ای که مقام معظم رهبری سه مرحله با آنان دیدار داشتند قشر کارگری بودند، اظهار کرد: طرح پنج‌‌شنبه‌های امید خیلی موثر واقع شد که با هدف رفع موانع تولید ورود پیدا کردیم.

مسؤول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات مازندران با تاکید بر اینکه رفع گره‌های تولیدی در دستور کار قرار دارد، خاطرنشان کرد: همچنین ۷۰ واحد تولیدی جهت ارائه تسهیلات معرفی شدند.

حسینیان یادآور شد: تمام توان خودمان را می‌گذاریم تا در راستای رفع موانع و گره‌گشایی از تولید گام برداریم.

وی با اشاره به وجود سامانه‌ای برخط در بحث واحدهای تولیدی و صنعتی، اظهار کرد: یکی از مشکلات ما عدم وجود جامعه آماری هماهنگ بین مجموعه‌های تولیدی و صنعتی است؛ به این معنا که شبکه‌ای منسجم نداریم.

مسؤول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات مازندران با تاکید بر اینکه امروز کارگران ما تشنه خدمت خالصانه هستند، گفت: این خدمت در تحقق آرمان‌های امام می‌تواند کمک کند که انشاالله با کار و تولید و تلاش جمعی به‌طور حتم اتفاقات خوب و مبارکی خواهد افتاد؛ شاید گره‌های کوچکی وجود داشته باشد اما مهم اهمیت کار جمعی است.

پایان پیام/۸۶۰۳۴/غ

منبع: فارس
شناسه خبر: 1434930

مهمترین اخبار ایران و جهان: