نیوز سیتی!
14 مرداد 1402 - 09:06

آغاز جذب بازیکنان ملی در بسکتبال شهرداری گرگان

تیم بسکتبال شهرداری گرگان در آغاز مذاکرات و جذب بازیکنان برای فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور با سه ملی‌پوش قرارداد امضا کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، تیم بسکتبال شهرداری گرگان قهرمان رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال و یکی از مدعیان حفظ قهرمانی در فصل پیش رو، از روزهای گذشته با تغییر جدی در ترکیب کادر فنی، «مصطفی هاشمی» را به عنوان سرمربی تیم انتخاب و به صورت رسمی با وی قرارداد امضا کرد.

با این تغییر، به طور طبیعی باید شاهد تغییرات جدی در کادر فنی و حتی بازیکنان تیم بسکتبال شهرداری گرگان باشیم که در قدم اول سرمربی این تیم «نوید رضایی‌فر»، «سالار منجی»، «حسن علی‌اکبری» را به خدمت گرفت و به گفته «کریم علمی» رئیس هیات اجرایی تیم بسکتبال شهرداری گرگان، این بازیکنان با تیم بسکتبال شهرداری گرگان قرارداد امضا کردند.

با توجه به تمدید مهلت نقل و انتقالات تا پایان مسابقات جام جهانی رایزنی‌ها با دیگر بازیکنان برای حضور در تیم بسکتبال شهرداری گرگان ادامه خواهد داشت و طبق اخبار رسیده به خبرگزاری فارس، مصطفی هاشمی دیگر علاقه‌ای برای به خدمت گرفتن «پری پتی» ستاره آمریکایی تیم بسکتبال شهرداری گرگان و منجی این تیم در صحنه‌های حساس رقابت‌های لیگ برتر ندارد.

شنیده‌ها حاکی است مذاکرات اولیه با «سینا واحدی»، «ارسلان کاظمی» و «سجاد پذیرفته» نیز صورت گرفته است.

پایان پیام/۸۳۰۰۴

منبع: فارس
شناسه خبر: 1426274

مهمترین اخبار ایران و جهان: