نیوز سیتی!
16 مرداد 1402 - 08:21

آسفالت ۲۰۵ کیلومتر از محورهای اربعین در کرمانشاه

کرمانشاه- معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه از آسفالت ۲۰۵ کیلومتر از محورهای اربعین در کرمانشاه خبر داد.

علی سلیمی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه از ابتدای سال جاری در راستای نگهداری رویه راه‌ها و ایجاد سرویس ایمن و روان به‌منظور تردد زوار عتبات عالیات و ترانزیت کالا از سطح کشور به پایانه‌های مرزی استان، ۲۰۵ کیلومتر روکش آسفالت رگلاژی و رویه نهایی را اجرا کرده است.

وی میزان روکش رویه نهایی را شامل راه‌های شریانی به میزان ۱۴۸ کیلومتر، راه‌های فرعی ۳۵ کیلومتر و راه‌های روستایی را ۲۲ کیلومتر اعلام کرد.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه تصریح کرد: همچنین ۲۲ کیلومتر روکش حفاظتی اسلاری سیل، ۳۵ کیلومتر لکه‌گیری آسفالت و ۶۱ هزار متر طول درزگیری پلیمری در سطح راه‌های استان انجام و در مجموع ۲۳۱ هزار تن آسفالت گرم مصرف شده است.

سلیمی گفت: اکیپ‌های فعال استان کرمانشاه کمربندی کنگاور به طول ۹ کیلومتر، سه‌راهی کنگاور به تویسرکان به طول ۴.۶ کیلومتر و محور صحنه به بیستون به طول ۲.۸ کیلومتر مشغول فعالیت هستند.

وی ادامه داد: دیگر اکیپ‌های پخش، لکه‌گیری و رگلاژی آسفالت در محورهای کرند به سرمیل به طول ۷.۱ کیلومتر، محور قوزیوند به سمت بیستون به طول ۲ کیلومتر، محور روانسر-کرمانشاه به طول ۲۰ کیلومتر، محور سه‌راهی هرسین به هرسین ۶ کیلومتر و محور سه‌راهی نهاوند به نهاوند به طول ۸ کیلومتر نیز در حال فعالیت و بعضاً" در پایان انجام عملیات آسفالتی هستند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1429730

مهمترین اخبار ایران و جهان: