نیوز سیتی!
26 تیر 1402 - 09:37

امنیت و آرامش ایران مرهون خون پاک شهداست

مدیرکل امور مالیاتی استان سمنان گفت: امنیت، آرامش و پیشرفت ایران اسلامی در همه حوزه‌ها مرهون خون پاک شهداست.

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، علی حسین‌پور، مدیرکل امور مالیاتی استان سمنان همزمان با هفته فرهنگ مالیاتی به همراه کارکنان این اداره کل در گلزار شهدای آستان مقدس امام‌زاده یحیی بن موسی الکاظم (ع) حضور یافت و با نثار گل و غبارروبی قبور مطهر شهدای انقلاب و هشت سال دفاع مقدس، با آرمان‌های شهدا و امام شهدا تجدید میثاق کرد.

وی در جمع کارکنان این اداره کل اظهار کرد: امروز امنیت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی که در سطح بین‌الملل شاهد آن هستیم،  مرهون ایثار و گذشت و جان‌فشانی‌های شهدا و ایثارگرانی است و تا زمان وجود دارد، باید آن را پاس داشت و در پاسداری از آرمان‌های مقدس شهدا و امام شهدا از هیچ کوششی دریغ نمی‌کنیم.

حسین‌پور افزود: ادامه‌دهنده راه شهدا باشیم و به وصیت‌نامه شهدای عزیز عمل و مفاد آن را برای نسل‌های آینده بازگو و نشر کنیم.

مدیرکل امور مالیاتی استان سمنان  با بیان اینکه اگر توفیق خدمت‌گزاری امروز در نظام جمهوری اسلامی ایران نصیب ما شده از برکت وجود شهدا و از جان‌گذشتگی آن‌هاست، گفت: امیدواریم با مدد از نفس پاک شهدا بتوانیم در حد توان خود، دین خویش را به کشور ادا کنیم.

حسین‌پور با بیان اینکه امنیت، آرامش و پیشرفت ایران اسلامی در همه حوزه‌ها مرهون خون پاک شهداست، تصریح کرد: امیدواریم رهروان خوبی برای شهدایی که خالصانه برای مردم خدمت کرده‌اند، باشیم.

وی خانواده معظم شهدا ولی‌نعمتان انقلاب خـواند و افزود: باید به عهد خـود در تداوم راه شهدا و پاسداری از نظام جمهوری اسلامی ایران مقاوم و استوار باشیم.

به گزارش فارس، در پایان حاضران در این مراسم با اهدای شاخه‌های گل و قرائت فاتحه به مقام شامخ شهیدان ادای احترام کردند.

پایان پیام/74007/م/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1365030

مهمترین اخبار ایران و جهان: