نیوز سیتی!
02 مرداد 1402 - 20:59

رویش جدیدی از مجاهدت ها و تلاش های بسیجیان را شاهد هستیم

محلات- فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت: امروز شاهد درخشش بسیج در عرصه های مختلف و رویش جدیدی از مجاهدت ها و تلاش های بسیجیان هستیم.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار محسن کریمی عصر دوشنبه در جمع بسیجیان محلات و در آئین بازدید از فعالیت‌های پایگاه‌های بسیج محلات اظهار داشت: به برکت حضور و نقش آفرینی نوجوانان و جوانان در کشور امروز شاهد درخشش بسیج در عرصه‌های مختلف و رویش جدیدی از مجاهدت‌ها و تلاش‌های بسیجیان روبه رو هستیم و مایه دلگرمی است.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی افزود: امروز فعالیت‌های بسیج در عرصه‌های مختلف در امتداد فعالیت‌های رزمندگان دفاع مقدس و رشادت‌ها، فداکاری‌ها و حماسه آفرینی‌های ملت ایران در طول هشت سال جنگ تحمیلی است.

بسیج امروز در بدنه و متن مردم حضوری فعال و اثرگذار دارد

وی ادامه داد: بسیج امروز در بدنه و متن مردم حضوری فعال و اثرگذار دارد و در راستای خدمت به مردم و رفع مشکلات مناطق محروم از هیچ فرصت و لحظه‌ای دریغ نمی‌کند و فلسفه وجود بسیج حمایت از مستضعفین و با مردم بودن است و خوشبختانه بسیج در این مهم موفق بوده است.

سردار کریمی اضافه کرد: فعالیت‌های بسیج بارقه‌های امید را در دل مردم و خصوصاً روستاها و مناطق محروم زنده کرده و بسیج امروز در قلوب ملت ایران جا دارد و توانسته به عنوان یک الگو در کشور نقش آفرینی کند و بسیجیان پرچم داران امید در جامعه هستند.

وی بیان کرد: حضور بسیج برای تحقق محله‌های اسلامی برکات فراوانی دارد و این حضور در محله به محله و مسجد به مسجد اعتماد به نفس نوجوانان و جوانان را افزایش می‌دهد و مسیر پیشرفت جامعه را هموارتر خواهد کرد.

رویش جدیدی از مجاهدت ها و تلاش های بسیجیان را شاهد هستیم

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی تأکید کرد: به فضل الهی و به برکت حضور نوجوانان و جوانان و خصوصاً بسیجیان در عرصه‌های مختلف دشمن در میدان جنگ ترکیبی شکست خورده و در مقابل اقتدار انقلاب اسلامی به بن بست رسیده است.

وی افزود: توسعه و ترویج فرهنگ بسیجی در کشور و تلاش برای تحقق محله‌های اسلامی با نقش آفرینی بسیج استقلال، پیشرفت و اقتدار کشور تضمین خواهد شد و قطعاً موفقیت‌ها در کشور با بسیج مردمی و حضور و مشارکت مردم محقق خواهد شد.

سردار کریمی با تقدیر از فرمانده سپاه محلات و بسیجیان پاسداران این شهرستان در راستای تحقق محله اسلامی و فعالیت‌های قرارگاهی گفت: خوشبختانه شهرستان محلات با وجود بسیجیانی پیشتاز و فعال در فعالیت‌های بسیج اقدامات قابل توجهی انجام داده و فعالیت‌ها دلگرم کننده هستند که به سهم خود از همه عزیزان تقدیر و تشکر می‌کنم.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1399074

مهمترین اخبار ایران و جهان: