نیوز سیتی!
02 مرداد 1402 - 17:06

رئیس و اعضای هیئت اجرایی تیم بسکتبال شهرداری گرگان انتخاب شدند

شهردار گرگان با صدور احکامی، رئیس و اعضای هیئت اجرایی تیم بسکتبال شهرداری گرگان را انتخاب و معرفی کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از گرگان، پس از حرف‌ و حدیث‌های بسیار در خصوص مدیریت فنی و اجرایی تیم بسکتبال شهرداری گرگان، سیدمحمدرضا سیدالنگی شهردار گرگان با صدور احکامی رئیس و هیئت اجرایی این تیم را انتخاب کرد.

برهمین اساس شهردار گرگان، «کریم علمی» رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری گرگان را با حفظ سمت به‌ عنوان رئیس هیئت اجرایی تیم بسکتبال شهرداری گرگان منصوب کرد و «ساعد کریمی» و «هادی ایزدپناه» به همراه «سیدحسین حسینی» رئیس اداره حراست شهرداری گرگان به عنوان اعضای این هیئت انتخاب شدند.

با انتخاب اعضای هیئت اجرایی حالا هواداران تیم بسکتبال شهرداری گرگان در انتظار انتخاب سرمربی و امضای قرارداد با بازیکنان هستند؛ موضوعی که گفته می‌شود قرار است روز سه‌شنبه درباره آن تصمیم‌گیری شود.

تیم بسکتبال شهرداری گرگان در چند فصل اخیر لیگ برتر بسکتبال کشور، حضوری درخشان داشت و چراغ اول مسیر موفقیت‌های این تیم در فصل ۱۳۹۸-۱۳۹۷ با کسب عنوان نایب قهرمانی در لیگ برتر روشن شد.

در آن سال تیم شهرداری گرگان با قرار گرفتن در رتبه سوم فصل عادی، توانست با هدایت «حمیدرضا کلاسنگیانی» به مرحله پلی‌آف لیگ برتر صعود کند و در نهایت در جایگاه نایب قهرمانی بایستد.

پس از نیمه تمام ماندن بازی‌های لیگ به‌دلیل همه‌گیری کرونا، عقاب‌های بلندپرواز گرگان در اردیبهشت ۱۴۰۰ موفق شدند با نتیجه ۱۱۰ بر ۱۰۳ حریف خود یعنی تیم پرافتخار بسکتبال مهرام تهران را شکست دهند و نخستین قهرمانی را در تاریخ ۶۰ ساله بسکتبال این شهر کسب کنند و سال جاری نیز در پایان رقابت‌ها، شهرداری گرگان موفق شد سومین قهرمانی پیاپی این تیم را کسب کند.

حالا گرگانی‌ها با کسب سه قهرمانی متوالی یکی از مدعیان اصلی در رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال هستند. اما با وجود اینکه سال گذشته این تیم قهرمان‌ لیگ ایران شد و به مرحله دوم مسابقات باشگاه‌های غرب آسیا هم راه یافت اما برخی حواشی درباره هزینه‌کرد مدیران شهری گرگان برای این تیم سبب نگرانی هواداران این تیم شده است.

براساس شنیده‌ها «مهران حاتمی» و «مهران شاهین‌طبع» به همراه «حمیدرضا کلاسنگیانی» گزینه‌های هدایت تیم شهرداری گرگان در فصل پیش‌رو هستند.

از نکات قابل توجه اینکه هر سه نفر سابقه سرمربی‌گری تیم بسکتبال شهرداری گرگان را دارند و گرگان با کلاسنگیانی برای نخستین‌بار پس از چند دهه به مقام نایب قهرمانی رسید و با شاهین‌طبع اولین قهرمانی خود را به‌دست آورد و با مهران حاتمی نیز موفق به تکرار قهرمانی در لیگ برتر بسکتبال برای سومین بار متوالی شد‌.

پایان پیام/۸۳۰۰۴

 
منبع: فارس
شناسه خبر: 1398430

مهمترین اخبار ایران و جهان: