نیوز سیتی!
23 دی 1402 - 10:47

لزوم رفع شبهات جامعه برای حضور پرشور مردم در انتخابات

مدیرکل آموزش و پرورش استان قم با بیان این که اگر فردی خود را انقلابی و ولایی می‌داند باید در انتخابات شرکت کند، گفت: باید شبهات موجود در جامعه را برطرف کنیم تا در اسفندماه شاهد برگزاری انتخابات پرشوری باشیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، علیرضا رحیمی صبح امروز (شنبه 23 دی‌ماه) در نشست مشترک مدیران حوزه‌های علمیه و مدیران کل آموزش و پرورش کشور با اعضای دبیرخانه مجلس خبرگان رهبری که در سالن همایش‌های ساختمان شماره یک خانه معلم قم برگزار شد، اظهار کرد: اظهار کرد: سال گذشته برنامه‌های متعددی از سوی آموزش و پرورش در قم برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه سال گذشته در یک روز 400 یادواره شهدا در قم برگزار شد، مطرح کرد: همچنین در اوج زمان رتبه بندی معلمان 900 نفر از معلمان قمی در طرح خادمیاران رضوی شرکت کرده و به طور رایگان در مدرسه‌ها فعالیت انجام دادند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قم با بیان اینکه با طرح زیست عفیفانه در مدارس به دنبال رفع شبهات هستیم، عنوان کرد: همچنین تمام مدارس گروه‌های جهاد تبیین را دارند.

وی با اشاره به اینکه در یک زمانی علما برای برگزاری روضه امام حسین(ع) به باغ‌های اطراف قم پناه می‌بردند، خاطرنشان کرد: امروز ما در سایه نظام اسلامی زندگی می‌کنیم و به راحتی می‌توانیم از هر چیزی سخن بگوییم.

رحیمی اضافه کرد: اینکه یمن امروز خود را درکنار فلسطین می‌‎بیند از آثار و برکات انقلاب اسلامی است، انقلاب اسلامی که تحت هدایت ولایت فقیه است.

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری از ابتدای سال بر موضوع مشارکت حداکثری در صندوق‌های رای تاکید داشته‌اند، تصریح کرد: اگر فردی خود را انقلابی و ولایی می‌داند، باید در انتخابات شرکت کند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قم با اشاره به اینکه نظام اسلامی برکات بسیاری داشته است، یادآور شد: باید شبهات موجود در جامعه را برطریف کنیم تا در اسفندماه شاهد برگزاری انتخابات پرشوری باشیم.

پایان پیام/78048

منبع: فارس
شناسه خبر: 1635730

مهمترین اخبار ایران و جهان: