نیوز سیتی!
17 دی 1402 - 15:59

تدوین برنامه توسعه چهارمحال و بختیاری با رویکرد فرهنگی

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: در کمیته فرهنگی و اجتماعی ستاد توسعه استان‌های زاگرس‌نشین، راهکارهای فرهنگی برای تحقق توسعه استان تدوین و اجرا می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، محسن حسین‌میرزایی صبح امروز در جلسه کمیته فرهنگی و اجتماعی ستاد استان‌های زاگرس‌نشین چهارمحال و بختیاری گفت: در قالب این کمیته راهکارهای فرهنگی برای تحقق توسعه استان تدوین و اجرا می‌شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری ادامه داد: مسؤولان باید دلسوزانه و با دغدغه مشکلات مردم استان، شهر، روستا و محله را بررسی کنند و راهکار ارائه دهند.

وی با بیان اینکه علاوه بر طرح مشکلات باید راهکار هم ارائه شود، اضافه کرد: اگر فرهنگ درست شود، بسیاری از مسائل سیاسی، اقتصادی، عمرانی و امنیتی هم درست می‌شود.

حسین‌میرزایی خاطرنشان کرد: در کمیته فرهنگی و اجتماعی باید موانعی که سد راه پیشرفت و توسعه چهارمحال و بختیاری است برطرف شود در این بین برخی از این مشکلات مدیریتی و برخی مردمی است که باید کار بصیرت‌افزایی و اقناعی در استان انجام شود.

وی تصریح کرد:  فرهنگ، یک موضوع تک‌ساحتی نیست بلکه مجموعه است که همه بخش‌ها و دستگاه‌ها در ارتقا و تقویت آن نقش دارند از همین رو هر یک از دستگاه‌های استان بنا بر مسئولیت‌ها و ماموریت‌های سازمانی خود در خصوص تدوین راهکارهای فرهنگی و اجتماعی موثر و کارآمد در راستای توسعه‌یافتگی استان اقدام کند.

پایان پیام/۶۸۰۴۳

منبع: فارس
شناسه خبر: 1629730

مهمترین اخبار ایران و جهان: