نیوز سیتی!
12 بهمن 1402 - 15:05

دستگیری قاتل، 9 ساعت پس از ارتکاب قتل

سرهنگ علیرضا دلیری فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه گفت: جوان 19 ساله‌ای که دریکی از محلات شهر با شلیک گلوله پدر 48 ساله‌اش را به قتل رسانده بود، 9 ساعت پس از ارتکاب قتل دستگیر شد.

سرهنگ علیرضا دلیری فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در کرمانشاه اظهار کرد: پس از وقوع قتل مردی میان‌سال در شهرک دولت‌آباد کرمانشاه که با شلیک گلوله جانش را ازدست‌داده بود، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: مأموران کلانتری 25 دولت‌آباد در تحقیقات ابتدایی خود دریافتند شلیک گلوله و قتل توسط پسر 19 ساله فرد مقتول صورت گرفته و پس‌ازآن نیز متواری شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه تصریح کرد: مأموران در ادامه و با انجام کارهای اطلاعاتی خود توانستند پس از گذشت تنها 9 ساعت از وقوع جنایت، فرد قاتل را در حوالی منزلشان دستگیر و به کلانتری منتقل کردند.

وی ادامه داد: متهم دستگیرشده در بازجویی‌ها به ارتکاب قتل پدرش به‌وسیله شلیک گلوله اعتراف و انگیزه‌اش را از این کار خشم ناشی از اختلافات خانوادگی عنوان کرد.

سرهنگ دلیر در پایان با اشاره به کشف یک قبضه کلت کمری از قاتل، گفت: در این خصوص پرونده‌ای تشکیل و تحقیقات از فرد قاتل ادامه دارد.

پایان پیام/ 3851

منبع: فارس
شناسه خبر: 1657030

مهمترین اخبار ایران و جهان: