نیوز سیتی!
12 بهمن 1402 - 12:58

دولت قوی و مردمی کشور را در مسیر پیشرفت و اقتدار قرار داده است

نماینده محترم ولی فقیه در استان و استاندار زنجان در بیانیه‌ای به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر با تبریک سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، با بیان اینکه دولت قوی و مردمی کشور را در مسیر پیشرفت و اقتدار قرار داده است، تاکید کردند؛ برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری و مشارکت حداکثری در آن بسیار تعیین کننده و راهبردی خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، آیت‌الله شیخ علی خاتمی، نماینده محترم ولی فقیه در استان و محسن افشارچی، استاندار زنجان در بیانیه‌ای به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر با تبریک سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، تاکید کردند؛ برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری و مشارکت حداکثری در آن بسیار تعیین کننده و راهبردی خواهد بود.  

در این بیانیه آمده است: ایام پیروزی انقلاب اسلامی و دهه مبارک فجر یادآور حماسه بزرگ و تاریخ ساز ملت شریف ایران است که با رشادت، ایثارگری و فهم و بصیرت خود، به بی‌توجهی و تحقیر مردم از سوی رژیم طاغوتی شاهنشاهی پایان دادند و کاخ‌های پوشالی استبداد را فرو ریختند.

در بیانیه امام جمعه و استاندار زنجان آمده است: با پیروزی انقلاب اسلامی به زعامت و رهبری معمار کبیر انقلاب امام خمینی (ره)، به جای سرسپردگی به بیگانگان و قدرتهای پوشالی،‌ ارزش و مقام والای مردم در تعیین سرنوشت کشور در تمامی عرصه ها و حوزه ها مورد تاکید قرار گرفت و مردم سرمنشاء تحول و تغییر در تمامی امور کشور شدند.

در بیانیه مشترک آیت‌الله خاتمی و افشارچی آمده است: دهه فجر فرصتی بس گرانبهاست تا ضمن پاسداشت ارزشهای امام راحل، شهدا و انقلاب، بار دیگر به فرامین رهبر معظم انقلاب لبیک بگوییم و با یادآوری خدمات ارزشمند انقلاب اسلامی به مردم، برای برگزاری شایسته برنامه ها و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان والامقام اقدام کنیم.

در این بیانیه آمده است: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در حالی چهل و پنجمین سالگرد پیروزی خود را جشن می‌گیرد که دولت قوی و مردمی ایران با اقتدار،کشور را در مسیر پیشرفت و اقتدار قرار داده و ادامه این مسیر نیازمند وحدت، همدلی و انسجام مردم و مسئولان است به ویژه آنکه تا کمتر از یک ماه دیگر ایران اسلامی شاهد برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری است و مشارکت حداکثری در آن بسیار تعیین کننده و راهبردی خواهد بود.

در پایان فرارسیدن ایام الله دهه مبارک فجر را صمیمانه به پیشگاه امام زمان (عج)، مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و مردم ایران اسلامی به ویژه مردم ولایی و همیشه در صحنه استان زنجان تبریک عرض نموده و سرافرازی بیش از پیش ملت شریف ایران را از درگاه خداوند متعال درخواست داریم.

پایان پیام/2308

منبع: فارس
شناسه خبر: 1656874

مهمترین اخبار ایران و جهان: