نیوز سیتی!
13 بهمن 1402 - 09:25

لارستان میزبان جام بین‌المللی کشتی آزاد تختی می‌شود

در نشست مسوولان سیاسی ورزشی لارستان با رئیس فدراسیون کشتی کشورمان، تفاهم‌نامه برگزاری چهل و چهارمین دوره رقابت‌های کشتی آزاد جام بین‌المللی تختی بین فدراسیون کشتی و فرمانداری ویژه لارستان منعقد شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از لارستان، فرماندار ویژه لارستان که همراه با برخی مسوولان این شهرستان در فدراسیون کشتی کشورمان حضور یافته بودند در گفتگو با علیرضا دبیر، رئیس این فدراسیون با اشاره به اینکه شهرستان لارستان ظرفیت میزبانی مسابقات کشتی بین‌المللی را دارد اظهار داشت: با توجه به پتانسیل و امکانات این شهرستان، می‌توانیم پیکارهای کشتی آزاد جام بین‌المللی تختی را به نحو شایسته‌ای در لار برگزار کنیم.

دهقان با تاکید بر اینکه لارستان در کشتی ساحلی نیز حرف‌های زیادی در کشور دارد گفت: با توجه به احداث مجتمع بزرگ ساحلی در این شهرستان توسط هیئت کشتی، لارستان می‌تواند میزبان رقابت‌های جام جهانی یا لیگ جهانی کشتی ساحلی نیز باشد.

میزبانی دوره‌های داوری، مربیگری و دانش‌افزایی، سهمیه حضور کشتی گیران لارستانی در مسابقات کشتی آزاد جام بین‌المللی تختی، حضور مربیان و کشتی‌گیران لارستانی در اردوهای مختلف تیم ملی، برگزاری اردوهای تیم ملی در لار، میزبانی مرحله نهایی لیگ برتر کشتی آزاد و حضور مسوولان ارشد فدراسیون کشتی در لار از دیگر موارد مطرح شده فرماندار ویژه لارستان در این نشست بود.

در ادامه علیرضا دبیر، رئیس فدراسیون کشتی جمهوری اسلامی ایران ضمن حمایت همه جانبه از هیئت کشتی لارستان، به درخواست‌های داریوش دهقان پاسخ مثبت داد و در پایان تفاهم‌نامه برگزاری چهل و چهارمین دوره رقابت‌های کشتی آزاد جام بین‌المللی تختی بین فدراسیون کشتی و فرمانداری ویژه لارستان منعقد شد.

در این نشست ابراهیم مهربان دبیر فدراسیون کشتی، کاوه احمدی مشاور حقوقی رئیس فدراسیون کشتی و جاسم امیری رئیس انستیتو فدراسیون کشتی نیز حضور داشتند.

پایان پیام/ن

منبع: فارس
شناسه خبر: 1657574

مهمترین اخبار ایران و جهان: